Nyheter i Kundo - Juli til september

Jimmy Risberg

Jimmy Risberg

Vi legger en fantastisk sommer bak oss og går inn i en like herlig høst- og vinterperiode! Som vanlig har de siste månedene brakt mange nye forbedringer til Kundo. Her under kan du ta del i noen ekte perler fra det siste kvartalet!

Kundetilfredshetsundersøkelse i chatten – og mer kommer

For å få innsikt i hvordan kundene dine opplever servicenivået i chatten, kan du nå legge til en vurdering som møter den besøkende når chatten er ferdig. Du får tilsendt en rapport hver uke med oppsummering både for hele chatten, men også for de enkelte ansatte, for å lette coaching. Mye mer kommer på dette området, også for andre kontaktveier, så hold øyne og ører åpne for nyheter!

Vil du vite mer om kundetilfredshetsundersøkelser? I så fall er du hjertelig velkommen til å booke en demo!

Kundo i full bredde

Vi har nå fjernet alt overflødig overflateareal på kantene av Kundo, noe som ble mer merkbart jo større skjermen du bruker. Dette gjør at vi nå bruker skjermens overflate mer effektivt og får bedre lesbarhet. Det har også gitt oss helt nye muligheter til å utvikle Kundo på sikt på den måten vi ønsker, fordi vi kan bruke overflaten til for eksempel å legge til nye funksjoner uten at de trenger å forstyrre eksisterende.

Større vedlegg med Microsoft 365

Vi har tidligere fortalt deg om vår integrasjon med Microsoft 365 slik at du kan bruke din egen e-postløsning til å administrere både innkommende og utgående post i Kundo. Nå kan du også stille inn maksimal størrelse på vedlegg selv, som vi vet har blitt etterspurt av mange!

Les mer om Microsoft 365-integrasjonen

Forbedringer i Be om hjelp

Som du sikkert har lagt merke til, har vi gjort mange forbedringer i Spør om hjelp, noe vi også har nevnt i egne blogginnlegg. Vi har nå tatt et nytt skritt ved å forenkle hvordan vedlegg fra saken kan legges inn i Hjelpeforespørselen. I tillegg trenger du ikke lenger legge til e-postadressen manuelt, men kan bruke samme adressebok som i standard e-postløsning.

Les mer om de andre Spør om hjelp-forbedringene vi har gjort i løpet av året

Tilleggsstatistikk for kunnskapsbanken

Vi har nå laget grafer som viser antall sidevisninger over tid, både per dag og også per time, slik at du kan se når dine kunder er mest aktive i søket etter svar på spørsmålene sine. I tillegg kan du nå se hvilke av guidene dine som er mest lest. Det kan gi innsikt om det er noe du trenger å avklare om f.eks. nettside for å redusere kundens behov for å søke etter mer informasjon.

Les mer om oppdatert statistikk for kunnskapsbanker

Legg ved bilder og filer i chatten ved å dra og slippe

I dag kan både du som bruker og besøkende på nettsiden vår sende bilder (og andre filer) i chatten ved enten å kopiere og lime inn bildet eller ganske enkelt dra og slippe bildet fra f.eks. et nettsted eller direkte fra datamaskinen din!

Enklere å legge til og administrere brukere

Dersom du tidligere f.eks ønsket å administrere hvilke brukere som har tilgang til hvilke kontaktstier, måtte du gå inn på hver enkelt kontaktsti og manuelt legge inn e-postadresse etc. for brukeren du ønsker å legge til.

Nå kan du håndtere dette på to måter. Delvis som før, men nå er alle nåværende brukere søkbare slik at de kan legges til mye raskere og mer effektivt. Men fremfor alt kan du klikke på en bruker og velge hvilke kontaktstier denne personen skal ha tilgang til. Så mye enklere, ikke sant?

Skjul alle datoer i forumet ditt

Et gammelt innlegg og svar i forumet kan være like aktuelt i dag som det var for flere år siden da innlegget ble skrevet. Men for den besøkende risikerer det å signalisere at det er utdatert, gammelt og at forumet mangler moderasjon. For å rette på dette kan du nå skjule all data i forumet! Du finner innstillingen i foruminnstillingene, under "Alder og relevans".

Administrer Instagram-kommentarer raskt

For de av dere som ofte mottar kommentarer på Instagram som bare inneholder en @omtale, emojier eller en kombinasjon av disse, har vi nå lagt til en regel som automatisk merker disse kommentarene som "No Reply Required."

Du finner regelen på siden for kontaktbaneinnstillinger, under Automatiske regler.

Link til spesifikk kommentar

For deg som administrerer sosiale medier i Kundo og trenger hjelp fra andre til å administrere en kommentar, har vi nå gjort livet enklere ved å gjøre det mulig å lenke direkte til den enkelte kommentaren. Dette gjør du ved å høyreklikke på datoen og velge «kopier lenkeadresse», akkurat som på Facebook og Instagram.

Finn ut mer om å koble til en spesifikk kommentar

Forbedret søk

Vi har tatt ytterligere grep for å gjøre søkefunksjonen i Kundo tryggere og mer relevant for deg som bruker, slik at du raskt og effektivt kan finne rett sted når du skal søke etter relevant eller relatert innhold. Du vil ikke merke noen forskjell visuelt, men vi håper du får et enda bedre treffbilde nå enn før!