Vi lanserer Instagram-kommentarer, alle kontaktveier samlet

Jimmy Risberg

Jimmy Risberg

Opplever du også at du mangler oversikt over spørsmålene dine kunder stiller i alle dine kanaler? Du er ikke alene! At kunder og medlemmer ikke lenger bare tar kontakt via e-post og telefon, men forventer at kundeservice er tilgjengelig i deres kanaler er en av de største utfordringene for våre kunder. Ved hjelp av Kundo kan du ikke bare holde styr på e-poster og samtaler, men også superenkelt håndtere spørsmålene som kommer inn via dine sosiale medier.

Ved hjelp av våre saksbehandlingsfunksjoner har du lenge kunne administrere de vanligste kontaktveiene til kundeservice. Nylig slapp Kundo blant annet samtaleloggen for å hjelpe deg med å holde styr på hva telefonsamtalene faktisk handler om. Nå har vi i tillegg til kommentarer på Facebook-innlegg, samtaler via Messenger og Instagram DM også lansert muligheten til å administrere kommentarer på Instagram-innlegg! Dette betyr at du nå kan hoppe over Meta Business Suite og bruke Kundo for alle kundekontaktene dine på Instagram og Facebook.

I Kundo får du opp innleggene du har laget på dine respektive Instagram-kontoer så snart noen kommenterer. Du kan svare direkte på kommentarene og dermed effektivisere og ta eierskap til de sakene du er ekspert på å håndtere. På sin side tror vi dette fører til mer fornøyde kunder som får raskere og mer nøyaktige svar på spørsmålene sine. Du kan også følge opp statistikk over hvor mange kommentarer som kommer inn, hvor mange du selv har skrevet og hvilke redaktører som er mest aktive i hver kanal. Du kan selvfølgelig jobbe som vanlig med verktøy som Be om hjelp, tildele kollegaer, sette datoer for oppfølging m.m.

Kontakt oss om du ønsker å få tilgang til Instagram-kommentarer eller ønsker å vite mer om funksjonen.