1
Lesingen min
Customer Experience, eller CX er et begrep som har blitt brukt stadig oftere de siste par årene. Men hva betyr det egentlig? ...
Les innlegg
kundobloggen
2
Lesingen min
Vi slipper nå til de første kundene som får teste Kundebarometeret, vårt nye verktøy som automatisk analyserer ...
Les innlegg
kundobloggen
2
Lesingen min
God kundesupport skapar lojalitet, mersalg og markedsføring når kundene deres snakker positivt om sin opplevelse med dere. ...
Les innlegg
kundobloggen
3
Lesingen min
For rundt et år siden, nærmere bestemt høsten 2019, tiltrådte Rasmus Kjellman som ny administrerende direktør i Kundo. At ...
Les innlegg
kundobloggen
2
Lesingen min
For førstegangskjøperen av verktøy for kundeservice, helpdesk og saksbehandling ser vi ofte en usikkerhet i hvilket type ...
Les innlegg
kundobloggen
2
Lesingen min
Black Friday og julehandelen nærmer seg med stormskritt. Det er forventet at trykket på nettbutikkene kommer til å være ...
Les innlegg
kundobloggen
3
Lesingen min
Kundo er nå igang med sin storsatsning innenfor AI med mål om å forenkle arbeidet med kundeservice. Vi fikk tatt en prat med ...
Les innlegg
kundobloggen
1
Lesingen min
Kundo lagrer utelukkende data og personopplysninger i EU, og vi følger utviklingen i EUs personvernlovgivning nøye. Her kan ...
Les innlegg
kundobloggen
1
Lesingen min
I tøffe tider som nå er det godt med litt positiv bekreftelse i form av strålende resultater. I og med at årsrapporten nå er ...
Les innlegg
kundobloggen
2
Lesingen min
Hva er kundeservice? Mange av oss vil nok svare at det handler om å håndtere og svare på spørsmål fra kunder hos f.eks. ...
Les innlegg
kundobloggen