Chatassistenten - et enklere alternativ til en chatbot på hjemmesiden

Kundos chatassistent kombinerer det beste fra to verdener - chatten er tilgjengelig på hjemmesiden og den søker samtidig svar i eksisterende informasjon, uten å gå på bekostning av kundeopplevelsen. I tillegg lar
den dere komme igang raskere enn med en chatbot.

Som en chatbot, bare enklere

Chatassistenten lar dere effektivisere kundservice i chatten. Dette helt uten implementering av komplekse AI-systemer og uten store mengder treningsdata, noe som ellers kreves for å få en chatbot til å fungere ordentlig. 

 
 

Effekten av en chatbot, men med en bedre kundeopplevelse

Kundeopplevelsen blir lidende når chatboten ikke raskt nok guider brukeren videre til en menneskelig kontakt. Bare 12% av konsumenter sier at de er fornøyde med sin opplevelse av chatboter. Chatassistenten effektiviserer kundservicen deres uten å være i veien for kunden.

Utnytt deres kunnskapsdatabase

Chatassistenten henter data fra kunnskapsbanken eller spørsmålsforumet deres. Så fort informasjonen oppdateres der, blir den også tilgjengelig for chatassistenten. Dere kobler de eksisterende informasjonskildene til chatassistenten med noen få klikk.

 
 

Hvorfor du skal velge et enklere alterantiv til en chatbot på hjemmesiden

  • Effektiv kundservice i chat: reduser unødvendige spørsmål
  • Like god brukeropplevelse som i en vanlig live chat på hjemmesiden
  • Raskt og enkelt å komme igang. Ingen kompleks AI eller treningsdata kreves
  • En nordisk løsning med god kundesupport
 

Spørsmål og svar om chatassistenten

Samle all digital kundeservice på ett og samme sted

Kundo tilbyr verktøy for alle digitale kundeservicekanaler. Her samles samtaler fra alle kanaler på samme sted for enkel oversikt og kontroll.






 

 

Kundo Chat

Smart og enkel kundechat på hjemmesiden deres

Mer om Kundo Chat
chat_ill_02.1a7e270caeb7

Kundo Mail

Samarbeid i samme innboks

Mer om Kundo Mail
mail_ill_02.a37f3436a65d

Kundo Social

Administrer kundeservicen på Facebook

Mer om Kundo Social
social_ill_02.6f7ec302c890

Kundo Forum

Tilgjengelig kundeservice hele døgnet

Mer om Kundo Forum
forum_ill_02.ac3665a58841 (1)

Kundo Knowledge

Samle spørsmål og svar i en kunnskapsbank

Mer om Kundo Knowledge
knowledge_ill_05.83e9c99595a7
barncancerfonden-1 arla-1 tikkurila-1 urochpenn fmmattsson-1 angelholm-2

Hvorfor Kundo?

Vi vet at det krever mer enn et godt system for å levere kundeservice i verdensklasse. Vi ønsker derfor å hjelpe dere å lykkes i alle deler av kundeservicen. Les mer om hele tilbudet vårt her!

Personlig service

For at dere skal få mest mulig ut av Kundos system, får dere tildelt en egen Success Manager som hjelpe dere å lykkes! I tillegg til å hjelpe til med oppstart og opplæring av hele teamet ditt, er deres Success Manager alltid tilgjengelig for å svare på spørsmål.

Les mer om servicen vår
Kurs

Som et supplement til systemet vårt, organiserer vi sammen med partnerne våre kurs om hvordan dere best møter kunden i de digitale kanalene. Vi har for eksempel kurs for kundeservice i chat og sosiale medier.

Les mer om kursene våre
Ekspertise

Hva er de nyeste funnene og trendene i bransjen? Hvordan jobber andre? Hos Kundo jobber vi hele tiden hardt for å hjelpe dere med å ta del i alle de spennende tingene som skjer i kundeservicebransjen. Vi gir dere råd, kunnskap og inspirasjon.

Les mer om ekspertisen vår

Mer materiale

1 Lesingen min
Kundeservice og CX

Customer Experience, eller CX er et begrep som har blitt brukt stadig oftere de siste par årene. Men hva betyr det egentlig? ...

Les innlegg kundobloggen