Kundeservice i Norden 2023
Hos Kundo er veldig stolte over å kunne presentere denne fyldige rapporten om kundeservicebransjen for 7. året på rad. ...
Les innlegget guider og materialerCX expert Tanja Adell veileder deg gjennom det vanskelige temaet kundeopplevelse og hvordan du kan jobbe for å skape gode kundeopplevelser.
Hva innebærer egentlig i CX? Og hva betyr det i praksis å samarbeide med kundeopplevelsen i fokus? Informasjon om dette og mye mer får vi vite fra CX-eksperten Tanja Adell. Området Customer experience(CX) eller kundeopplevelser, har gått fra å være et mer eller mindre ukjent begrep til å nærmest være en selvfølge for de fleste bedrifter. Men hva betyr det egentlig og hvorfor er det verdt å satse på?
For å få svar på disse spørsmålene har vi satt oss ned med Tanja Adell. Med over 10 års erfaring innen kun kundeopplevelser, veileder hun oss gjennom områdets utvikling, vad du har å vinne på en CX-satsning, samt hvordan du i praksis kan arbeidet for å skape bedre kundeopplevelser.
I denne guiden går vi blant annet gjennom:
Hos Kundo er veldig stolte over å kunne presentere denne fyldige rapporten om kundeservicebransjen for 7. året på rad. ...
Les innlegget guider og materialerNytt år betyr nye trender, observasjoner og anbefalinger, også når det gjelder kundeservice. For å gi deg vårt syn på saken, ...
Les innlegget guider og materialerKunder får stadig høyere forventninger til bedrifter de skal velge å handle av, og god kundeservice har aldri vært ...
Les innlegget guider og materialer