Kundeservicetrender for 2023
Nytt år betyr nye trender, observasjoner og anbefalinger, også når det gjelder kundeservice. For å gi deg vårt syn på saken, ...
Les innlegget guider og materialerDet å skape gode kundeopplevelser er blitt en veldig viktig del av organisasjoner da kundeforventninger og enkelheten i å velge en konkurrent har skutt i været. Plutselig er det ikke pris og produkt som er det avgjørende, kundene søker god kundeservice og gode kundeopplevelser. Hvordan legger du til rette for å skape gode kundeopplevelser da alle kundene dine er forskjellig?
I denne guiden tar vi deg gjennom 3 steg for skape gode kundeopplevelser for kundene dine.
God lesning!
Nytt år betyr nye trender, observasjoner og anbefalinger, også når det gjelder kundeservice. For å gi deg vårt syn på saken, ...
Les innlegget guider og materialerKunder får stadig høyere forventninger til bedrifter de skal velge å handle av, og god kundeservice har aldri vært ...
Les innlegget guider og materialerCX expert Tanja Adell veileder deg gjennom det vanskelige temaet kundeopplevelse og hvordan du kan jobbe for å skape gode ...
Les innlegget guider og materialer