Kundeservicetrender for 2023
Nytt år betyr nye trender, observasjoner og anbefalinger, også når det gjelder kundeservice. For å gi deg vårt syn på saken, ...
Les innlegget guider og materialerKundeservice og kundeservicebransjen har vært i en stor endring etter digitaliseringen som utvikler seg i rekordfart. Vi ser at utviklingen fører til at kunden og kundeforventningene stadig får høyere krav i møte med organisasjonen din. Så hvordan skal dere utvikle deres kundeservice de neste 5 årene og hva er det som preger en god kundeopplevelse i fremtiden?
I denne guiden tar vi deg gjennom ekspertenes 5 spådommer om hvordan fremtidens kundeservice og kundeopplevelser kan se ut i årene fremover.
God lesning!
Nytt år betyr nye trender, observasjoner og anbefalinger, også når det gjelder kundeservice. For å gi deg vårt syn på saken, ...
Les innlegget guider og materialerKunder får stadig høyere forventninger til bedrifter de skal velge å handle av, og god kundeservice har aldri vært ...
Les innlegget guider og materialerCX expert Tanja Adell veileder deg gjennom det vanskelige temaet kundeopplevelse og hvordan du kan jobbe for å skape gode ...
Les innlegget guider og materialer