Kundeservice i Norden 2023
Hos Kundo er veldig stolte over å kunne presentere denne fyldige rapporten om kundeservicebransjen for 7. året på rad. ...
Les innlegget guider og materialerKundeservice er relevant for de aller fleste bedrifter, og behovet for kundeservice kommer antakeligvis bare til å øke i årene som kommer. For mange vil kundeservice faktisk være et viktig konkurransefortrinn for å vinne kundene i et stadig tøffere marked. Så hvordan skal bedrifter bli best på kundeservice, uten å måtte fordoble ressursene?
Mye av løsningen ligger i å legge til rette for at kundene kan hjelpe seg selv. I denne guiden går vi gjennom hva selvhjelp i kundeservice er og fordelene med å ha en selvhjelpsløsning i kundeservice. Vi gir deg også gode tips til hvordan du lykkes med selvhjelp i kundeservice.
God lesning!
Hos Kundo er veldig stolte over å kunne presentere denne fyldige rapporten om kundeservicebransjen for 7. året på rad. ...
Les innlegget guider og materialerNytt år betyr nye trender, observasjoner og anbefalinger, også når det gjelder kundeservice. For å gi deg vårt syn på saken, ...
Les innlegget guider og materialerKunder får stadig høyere forventninger til bedrifter de skal velge å handle av, og god kundeservice har aldri vært ...
Les innlegget guider og materialer