Ekspertenes 5 spådommer om fremtidens kundeopplevelser
Kundeservice og kundeservicebransjen har vært i en stor endring og digitalisering som utvikler seg i rekordfart. Vi ser at ...
Les innlegget guider og materialerKundeservice er relevant for de aller fleste bedrifter, og behovet for kundeservice kommer antakeligvis bare til å øke i årene som kommer. For mange vil kundeservice faktisk være et viktig konkurransefortrinn for å vinne kundene i et stadig tøffere marked. Så hvordan skal bedrifter bli best på kundeservice, uten å måtte fordoble ressursene?
Mye av løsningen ligger i å legge til rette for at kundene kan hjelpe seg selv. I denne guiden går vi gjennom hva selvhjelp i kundeservice er og fordelene med å ha en selvhjelpsløsning i kundeservice. Vi gir deg også gode tips til hvordan du lykkes med selvhjelp i kundeservice.
God lesning!
Kundeservice og kundeservicebransjen har vært i en stor endring og digitalisering som utvikler seg i rekordfart. Vi ser at ...
Les innlegget guider og materialerDet å skape gode kundeopplevelser er blitt en veldig viktig del av organisasjoner da kundeforventninger og enkelheten i å ...
Les innlegget guider og materialerHøy kundetilfredshet er i dag essensielt for suksess, og grunnet et marked preget av stadig tøffere konkurranse mener vi ...
Les innlegget guider og materialer