Slik bygger du et effektivt kundeserviceteam
Høy kundetilfredshet er i dag essensielt for suksess, og grunnet et marked preget av stadig tøffere konkurranse mener vi ...
Les innlegget guider og materialerKundeservice er relevant for de aller fleste bedrifter, og behovet for kundeservice kommer antakeligvis bare til å øke i årene som kommer. For mange vil kundeservice faktisk være et viktig konkurransefortrinn for å vinne kundene i et stadig tøffere marked. Så hvordan skal bedrifter bli best på kundeservice, uten å måtte fordoble ressursene?
Mye av løsningen ligger i å legge til rette for at kundene kan hjelpe seg selv. I denne guiden går vi gjennom hva selvhjelp i kundeservice er og fordelene med å ha en selvhjelpsløsning i kundeservice. Vi gir deg også gode tips til hvordan du lykkes med selvhjelp i kundeservice.
God lesning!
Høy kundetilfredshet er i dag essensielt for suksess, og grunnet et marked preget av stadig tøffere konkurranse mener vi ...
Les innlegget guider og materialerFor sjette gang har vi i Kundo tatt temperaturen på kundeservicebransjen. Målet med undersøkelsen har vært å skaffe oss ...
Les innlegget guider og materialerKundeservice er relevant for de aller fleste bedrifter, og behovet for kundeservice kommer antakeligvis bare til å øke i ...
Les innlegget guider og materialer