Kundeservice i Norden 2023
Hos Kundo er veldig stolte over å kunne presentere denne fyldige rapporten om kundeservicebransjen for 7. året på rad. ...
Les innlegget guider og materialerDet endelige målet for de fleste kundeserviceorganisasjoner er å gjøre kundene fornøyde. Noe som ikke alltid er det letteste. Som kundebehandler vil du motta klager, det er en del av jobben. Og du vil møte kunder som rett og slett er misfornøyde. Men da er det din jobb å gjøre ditt ytterste for å gjøre dem om til å bli, nettopp det, fornøyde kunder.
For å hjelpe deg på vei har vi i Kundo satt sammen en liten steg-for-steg guide med noen velprøvde tips til hvordan du kan lykkes med akkurat dette.
God lesning!
Hos Kundo er veldig stolte over å kunne presentere denne fyldige rapporten om kundeservicebransjen for 7. året på rad. ...
Les innlegget guider og materialerNytt år betyr nye trender, observasjoner og anbefalinger, også når det gjelder kundeservice. For å gi deg vårt syn på saken, ...
Les innlegget guider og materialerKunder får stadig høyere forventninger til bedrifter de skal velge å handle av, og god kundeservice har aldri vært ...
Les innlegget guider og materialer