Slik bygger du et effektivt kundeserviceteam
Høy kundetilfredshet er i dag essensielt for suksess, og grunnet et marked preget av stadig tøffere konkurranse mener vi ...
Les innlegg guider og materialerKundo er en totalleverandør innen digital kundeservice. Med det mener vi at vi har et bredt perspektiv på hvordan dere lykkes med kundeservice.
Systemet vårt med de forskjellige modulene er selvfølgelig kjernen i tilbudet vårt til dere, men for å levere virkelig god og verdiskapende kundeservice kreves det mer enn et godt system. Hos oss får dere rådgivning om valg av kanaler, støtte i innføringen av Kundos system fra start til mål, og opplæring både i systemet vårt og i andre relevante områder innen kundeservice.
Dette skiller oss fra andre leverandører. Vår ambisjon er at dere skal nå målene deres og utvikle kundeservicen, uavhengig av utgangspunkt, størrelsen på organisasjonen og kompetansenivået.
Som kunde hos oss har dere alltid en dedikert kontaktperson som hjelper dere å lykkes med bruken av vårt system. Deres Success Manager vil hjelpe dere med innføringen i systemet og deretter når dere trenger støtte underveis.
All service fra deres Success Manager er inkludert i prisen dere betaler for systemet og de valgte modulene. Det gjør det enkelt å være kunde hos oss.
Hva forventer kundene og hvordan jobber andre? Vi vet at dette er svært vanlige spørsmål, og vi jobber hardt for å hjelpe dere å få tilgang til relevant informasjon og erfaringer fra bransjen.
Rådgivning: Vi veileder dere i beste praksis fra bransjen og deler erfaringer fra andre kunder.
Analyse, inspirasjon og trendspaning: Vi utarbeider rapporter og inviterer til seminarer og webinarer.
Bransjetreff og kundedager: Dere kommer i kontakt med andre brukere av Kundos system og får ta del av erfaringer og suksesshistorier.
I tillegg til opplæring i systemet vårt, tilbyr vi flere kurs innenfor etterspurte områder, som vi vet er sentrale for å skape en moderne og vellykket kundeservice i digitale kanaler. Delta på våre åpne kurs eller la ekspertene våre besøke dere!
Høy kundetilfredshet er i dag essensielt for suksess, og grunnet et marked preget av stadig tøffere konkurranse mener vi ...
Les innlegg guider og materialerTid: 24. Mai kl. 08:30 - 09:15
Les innlegg event & kursCarlsberg er i dag et av Sveriges største bryggerier med flere kjente varemerker. Det store produksjonsanlegget ligger i ...
Les innlegg kundehistorierKundos Employee Net Promoter Score (eNPS) havner på 74 i år. Et enestående resultat, sier Head of People i Kundo, Jonatan ...
Les innlegg kundobloggenMed kontor i både Stockholm og Oslo, og på god vei inn i det finske markedet fortsetter Kundos ekspansjon i en rasende fart. ...
Les innlegg kundobloggenFor sjette gang har vi i Kundo tatt temperaturen på kundeservicebransjen. Målet med undersøkelsen har vært å skaffe oss ...
Les innlegg guider og materialerKjære Kundo-venn,
Les innlegg kundobloggenVi er stolt sponsor av Kundeservicedagene 2022 - Sees vi der?
Les innlegg event & kursKundeservice er relevant for de aller fleste bedrifter, og behovet for kundeservice kommer antakeligvis bare til å øke i ...
Les innlegg guider og materialerSømløs medlemsopplevelse med Kundo Bilkollektivet er et non-profit samvirkeforetak som tilbyr sine medlemmer å dele bil. De ...
Les innlegg kundehistorierEt morsomt verktøy å jobbe i Inrego er selskapet som har som mål å forlenge livslengden på IT-produkter. Gjennom å kjøpe ...
Les innlegg kundehistorierUtover opplæring i våre produkter tilbyr vi kurs og webinarer innenfor områder som vi vet er sentrale for å skape en moderne ...
Les innlegg event & kurs