Webinar 27/04: Bli en kundeservicevinner
Bli en kundeservicevinner - Lær fra de beste kundeserviceteamene
Les innlegg event & kursKundo er en totalleverandør innen digital kundeservice. Med det mener vi at vi har et bredt perspektiv på hvordan dere lykkes med kundeservice.
Systemet vårt med de forskjellige modulene er selvfølgelig kjernen i tilbudet vårt til dere, men for å levere virkelig god og verdiskapende kundeservice kreves det mer enn et godt system. Hos oss får dere rådgivning om valg av kanaler, støtte i innføringen av Kundos system fra start til mål, og opplæring både i systemet vårt og i andre relevante områder innen kundeservice.
Dette skiller oss fra andre leverandører. Vår ambisjon er at dere skal nå målene deres og utvikle kundeservicen, uavhengig av utgangspunkt, størrelsen på organisasjonen og kompetansenivået.
Som kunde hos oss har dere alltid en dedikert kontaktperson som hjelper dere å lykkes med bruken av vårt system. Deres Success Manager vil hjelpe dere med innføringen i systemet og deretter når dere trenger støtte underveis.
All service fra deres Success Manager er inkludert i prisen dere betaler for systemet og de valgte modulene. Det gjør det enkelt å være kunde hos oss.
Hva forventer kundene og hvordan jobber andre? Vi vet at dette er svært vanlige spørsmål, og vi jobber hardt for å hjelpe dere å få tilgang til relevant informasjon og erfaringer fra bransjen.
Rådgivning: Vi veileder dere i beste praksis fra bransjen og deler erfaringer fra andre kunder.
Analyse, inspirasjon og trendspaning: Vi utarbeider rapporter og inviterer til seminarer og webinarer.
Bransjetreff og kundedager: Dere kommer i kontakt med andre brukere av Kundos system og får ta del av erfaringer og suksesshistorier.
I tillegg til opplæring i systemet vårt, tilbyr vi flere kurs innenfor etterspurte områder, som vi vet er sentrale for å skape en moderne og vellykket kundeservice i digitale kanaler. Delta på våre åpne kurs eller la ekspertene våre besøke dere!
Bli en kundeservicevinner - Lær fra de beste kundeserviceteamene
Les innlegg event & kursÅ holde oversikten over alle saker som kommer inn til kundeservice kan i noen tilfeller være skikkelig vanskelig. Uten gode ...
Les innlegg guider og materialerNoen ganger kan det være praktisk eller nødvendig at kunden din legitimerer seg for at kundeservice skal kunne ta ...
Les innlegg kundobloggen