Frokostseminar: Optimaliser din kundeservice med hjelp av AI
Innhold Kundos produktsjef, Emil Stenström, vil guide deg gjennom seminaret og dekke følgende temaer:Kundos produktsjef, ...
Les innlegg event & kursProduktet er selvsagt kjernen i vår virksomhet. Men vi vet at det skal mer til enn et godt produkt for å skape effektiv kundeservice og fornøyde kunder. Derfor har vi utviklet vårt tilbud til å inkludere alt du trenger for å lykkes med din kundeservice.
Vi veileder dere med konfigurasjon og tilbyr opplæringsvideos i verktøyet for at dere skal komme i gang så raskt som mulig med Kundo.
For at du og ditt team skal få maksimal verdi fra Kundo, er personlig service en viktig del av tilbudet vårt. Hos oss får du en dedikert kontaktperson, en Success Manager. Sammen setter dere mål og nøkkeltall og følger dem jevnlig. Hvis du eller noen i teamet ditt trenger hjelp, kan du kontakte Success Manager direkte.
Vi tilbyr kurs innen etterspurte områder som vi vet er sentrale for å skape en moderne og vellykket kundeservice. Hvert år kurser vi hundrevis av ansatte i kundeservice i et bedre digitalt kundemøte! Her finner du vårt brede utvalg av kurs.
I tillegg til våre kurs inviterer vi ofte til webinarer om ulike temaer innen kundeservice. Vi arrangerer også bransjemøter og kundedager. Sjekk ut våre kommende arrangementer nedenfor!
Innhold Kundos produktsjef, Emil Stenström, vil guide deg gjennom seminaret og dekke følgende temaer:Kundos produktsjef, ...
Les innlegg event & kursVi vet det er vanskelig å holde tritt med alt som skjer innen kundeservice. Derfor jobber vi hardt for å hjelpe deg med å ta del i spennende nyheter, trender og inspirasjon!
Her finner du våre populære rapporter og etterretninger fra bransjen.
Her kan du ta en titt på våre kundecases der andre deler hvordan de har lykkes med kundeservicen sin.