Service Og Ekspertise

Kundo hjelper dere å lykkes

Kundo er en totalleverandør innen digital kundeservice. Med det mener vi at vi har et bredt perspektiv på hvordan dere lykkes med kundeservice.

 

Produktene våre er selvfølgelig kjernen i tilbudet vårt til dere, men for å levere virkelig god og verdiskapende kundeservice kreves det mer enn et godt produkt. Hos oss får dere rådgivning om valg av kanaler, støtte i innføringen av Kundo fra start til mål, og opplæring både i produktene våre og andre relevante områder innen kundeservice.

Dette skiller oss fra andre leverandører. Vår ambisjon er at dere skal nå målene deres og utvikle kundeservicen, uavhengig av utgangspunkt, størrelsen på organisasjonen og kompetansenivået.

 
 

Deres Success Manager er her for deg

Som kunde hos oss har dere alltid en dedikert kontaktperson som hjelper dere å lykkes med bruken av Kundo. Deres Success Manager vil hjelpe dere med innføringen i Kundo og deretter når dere trenger støtte underveis.

  • Oppstartsmøte: Vi holder et oppstartsmøte sammen med dere for å legge grunnlaget for vellykket bruk av produktene våre.
  • Oppsett: Vi hjelper dere med å opprette og konfigurere de produktene dere har valgt, slik at dere skal komme i gang så raskt og godt som mulig.
  • Opplæring: Vi gjennomfører opplæring i deres egne lokaler. Vi tror at det er den beste måten å lære på! Vi kan selvfølgelig også gjennomføre opplæring digitalt og tilbyr løpende webinarer som gir repetisjon og fordypning.
  • Proaktiv oppfølging: Deres Success Manager er ekspert på produktene våre og kan kontakte dere hvis vi merker at noe kan gjøres på en bedre måte.
  • Forretningsgjennomgang: Vi setter opp mål og nøkkeltall sammen og følger dem opp regelmessig. På vår årlige forretningsgjennomgang fordyper vi oss i statistikk og måten dere bruker produktet på.

All service fra deres Success Manager er inkludert i prisen dere betaler for produktet vårt. Det gjør det enkelt å være kunde hos oss.

 

 
 

Ekspertise og bransjeerfaring

  • Hva forventer kundene og hvordan jobber andre? Vi vet at dette er svært vanlige spørsmål, og vi jobber hardt for å hjelpe dere å få tilgang til relevant informasjon og erfaringer fra bransjen.

  • Rådgivning: Vi veileder dere i beste praksis fra bransjen og deler erfaringer fra andre kunder.

  • Analyse, inspirasjon og trendspaning: Vi utarbeider rapporter og inviterer til seminarer og webinarer.

  • Bransjetreff og kundedager: Dere kommer i kontakt med andre brukere av Kundos produkter og får lytte til erfaringer og suksesshistorier.

Kurs

I tillegg til opplæring i produktene våre, tilbyr vi flere kurs innenfor etterspurte områder, som vi vet er sentrale for å skape en moderne og vellykket kundeservice i digitale kanaler. Delta på våre åpne kurs eller la ekspertene våre besøke dere!

Les mer om kursene våre

 

Oppdag mer fra Kundo

1 Lesingen min
Bravida

“Med Kundo Mail fikk vi helt nye forutsetninger for bedre samarbeid” Bravida har mer enn 50 000 kunder i hele Norden. Bare i ...

Les innlegg kundehistorier
1 Lesingen min
Kundeservice B2B

Hvordan skiller egentlig kundeservice i B2B seg fra B2C? I denne guiden tar vi for oss forskjellene, og gir deg gode tips ...

Les innlegg guider og materialer