Service Og Ekspertise

Kundo hjelper dere å lykkes

Kundo er en totalleverandør innen digital kundeservice. Med det mener vi at vi tar et bredt perspektiv på hvordan dere lykkes i kundeservicen.

 

Produktet er selvfølgelig kjernen i vårt tilbud til dere, men for å levere virkelig god og verdiskapende kundeservice kreves det mer enn et godt produkt. Hos oss får dere rådgivning om valg av kanaler, støtte i innføringen av Kundo fra start til mål og opplæring både i produktet vårt og andre relevante områder for kundeservice.

Dette skiller oss fra andre produktleverandører. Vår ambisjon er at dere skal nå målene deres og utvikle kundeservicen, uavhengig av utgangspunkt, størrelsen på organisasjonen og kompetansenivået.

 
 

Deres Success Manager er her for deg

Som kunde hos oss har dere alltid en dedikert kontaktperson som hjelper dere å lykkes i bruken av Kundo. Deres Success Manager vil hjelpe dere med innføringen av Kundo fra start til mål og deretter når dere trenger støtte underveis.

  • Startmøte: Vi holder et startmøte sammen med dere for å legge grunnlaget for vellykket bruk av produktene våre.
  • Komme i gang: Vi hjelper dere med å opprette og konfigurere de produktene dere har valgt fra oss slik at dere skal komme i gang så raskt og godt som mulig.
  • Opplæring: Vi gjennomfører opplæring i deres lokaler. Vi tror at det er den beste måten å lære på! Vi kan selvfølgelig også gjennomføre opplæring via nettet og tilbyr løpende webinarer som gir repetisjon og fordypning.
  • Proaktiv oppfølging: Deres Success Manager er ekspert på produktene våre og kan kontakte dere hvis vi merker at noe kan gjøres på en bedre måte.
  • Forretningsgjennomgang: Vi setter opp mål og nøkkeltall sammen og følger dem opp regelmessig. På vår årlige forretningsgjennomgang fordyper vi oss i statistikk og måten dere bruker produktet på.

All service fra deres Success Manager er inkludert i prisen dere betaler for produktet vårt. Det gjør det enkelt å være kunde hos oss.

 

 
 

Ekspertise og bransjeerfaring

  • Hva forventer kundene og hvordan jobber andre? Vi vet at dette er et svært vanlig spørsmål, og vi jobber hardt for å hjelpe dere å få tilgang til relevante erfaringer og funn fra bransjen.

  • Rådgivning: Vi veileder dere i beste praksis fra bransjen og deler erfaringer fra andre kunder.

  • Analyse, inspirasjon og trendspaning: Vi utarbeider rapporter og inviterer til seminarer og webinarer.

  • Bransjetreff og kundedager: Dere kommer i kontakt med andre brukere av Kundos produkter og får lytte til opplevelser og suksesshistorier.

Kurs

I tillegg til opplæring i produktene våre, tilbyr vi flere opplæringer innenfor etterspurte områder som vi vet er sentrale for å skape en moderne og vellykket kundeservice i digitale kanaler. Delta på våre åpne opplæringer eller la ekspertene våre besøke dere!

Les mer om våre opplæringer

 

Oppdag mer fra Kundo