Hva kan vi hjelpe deg med?

Kundo er den eneste plattformen du trenger for digital kundeservice. Her kan du enkelt jobbe med både ticketing og self-service.
Velg pakken som passer deg best!

Ticketing
Light

Ta kontroll over innkommende e-post ved å samle alle innbokser på ett sted, og samarbeid enkelt med kolleger.

  • 2 innbokser
    INNBOKSER

    Hver e-postadresse får en egen innboks i plattformen. Hvis dere f. eks. vil håndtere info@bedrift.no og support@bedrift.no, regnes det som to ulike innbokser. 

  • 1 intern kunnskapsbank
    INTERN KUNNSKAPSBANK

    Med en intern kunnskapsbank kan dere enkelt publisere guider på ett og samme sted, slik at du og kollegaene raskt kan finne informasjonen dere trenger.

  • 3 brukere
  • Support & oppstart
    SUPPORT & OPPSTART

    Vi veileder dere med konfigurasjon og tilbyr digitale opplæringsvideoer i verktøyet for at dere skal komme i gang så raskt som mulig med Kundo.

  • 3 000 kr/mnd
  • Ekstra innbokser: 1 000 kr
  • Ekstra brukere: 500 kr
Book en demo
Full

Suppler e-posthåndteringen med chat, sosiale medier og telefonsamtaler i én og samme plattform for å oppnå mer effektiv saksbehandling.

  • 6 valgfrie kontaktveier
    KONTAKTVEIER

    Velg kontaktveiene som passer deres behov. En kontaktvei kan være en e-postinnboks, en samtalelogg, en chatstrøm, en Facebook-side eller en Instagram-konto. Hvis dere f.eks. vil bruke to e-postinnbokser og en chatstrøm, regnes det som tre kontaktveier. Les mer.

  • 1 intern kunskapsbank
    INTERN KUNNSKAPSBANK

    Men en intern kunnskapsbank kan dere enkelt publisere guider på ett og samme sted, slik at du og kollegene dine raskt kan finne den informasjonen dere trenger.

  • 10 brukere
    Kanaler

    En kanal innebär att du kan välja mellan inkorg, koppling konto för social medier (Facebook, Instagram eller...) Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip.

  • Personlig Customer Success Manager
    PERSONLIG CUSTOMER SUCCESS MANAGER

    En dedikert kontaktperson som hjelper dere å lykkes med å bruke Kundo. Customer Success Manager hjelper dere å ta i bruk plattformen fra start til mål, og igjen senere når dere trenger støtte og veiledning for å nå målene deres.

  • 9 000 kr/mnd
  • Ekstra kontaktveier: 1 000 kr
  • Ekstra brukere: 500 kr
Book en demo
Self-service
Light

Samle alt hjelpemateriellet i et søkbart hjelpesenter der kundene selv finner frem.

  • 1 help center med ubegrenset antall guider og kategorier
    HELP CENTER

    Med et hjelpesenter kan dere utarbeide guider som svarer på de vanligste spørsmålene til brukerne. På denne måten kan dere tilby kundeservice hele døgnet og redusere antallet innkommende saker.

  • Support & Oppstart
    SUPPORT & OPPSTART

    Vi veileder dere med konfigurasjon og tilbyr digitale opplæringsvideoer i verktøyet for at dere skal komme i gang så raskt som mulig med Kundo.

  • 3 000 kr/mnd
  • Ekstra help center: 2 000 kr

Book en demo
Full

La de besøkende hjelpe dere med å bygge en relevant spørsmålsbank! Suppler hjelpesenteret med vårt unike forum med brukergenerert innhold.

  • 1 help center
    HELP CENTER

    Med et hjelpesenter kan dere utarbeide guider som svarer på de vanligste spørsmålene til brukerne. På denne måten kan dere tilby kundeservice hele døgnet og redusere antallet innkommende saker.

    med integrert forum
    FORUM

    Forumet bygger på brukergenerert innhold og oppdateres automatisk når det stilles nye spørsmål. Derfor er innholdet alltid oppdatert og relevant for de besøkende.

  • Personlig Customer Success Manager
    PERSONLIG CUSTOMER SUCCESS MANAGER

    En dedikert kontaktperson som hjelper dere å lykkes med å bruke Kundo. Deres Customer Success Manager hjelper dere å komme igang med plattformen fra start til mål, og senere når dere trenger støtte og veiledning for å nå målene.

  • 6 000 kr/mnd
  • Ekstra help center med integrert forum: 4 000 kr
Book en demo
Ticketing & Self-service

Få tilgang til hele plattformen, og koble sammen kontaktveiene for å få en mer effektiv kundeservice. Bruk hjelpematerialet fra hjelpesenteret om igjen når du svarer på saker, og la kundene selv søke i hjelpemateriellet i chatten eller hjelpesenteret før de tar kontakt.

  • 6 valgfrie kontaktveier
    KONTAKTVEIER

    Velg kontaktveiene som passer deres behov. En kontaktvei kan være en e-postinnboks, en samtalelogg, en chatstrøm, en Facebook-side eller en Instagram-konto. Hvis dere f.eks. vil bruke to e-postinnbokser og en chatstrøm, regnes det som tre kontaktveier. Les mer.

  • 1 intern kunskapsbank
    INTERN KUNNSKAPSBANK

    Med en intern kunnskapsbank kan dere enkelt publisere guider på ett og samme sted, slik at du og kollegaene raskt kan finne informasjonen dere trenger.

  • 10 brukere
  • 1 help center
    HELP CENTER

    Med et hjelpesenter kan dere utarbeide guider som svarer på de vanligste spørsmålene til brukerne. På denne måten kan dere tilby kundeservice hele døgnet og redusere antallet innkommende saker.

    med integrert forum
    FORUM

    Forumet bygger på brukergenerert innhold og oppdateres automatisk når det stilles nye spørsmål. Derfor er innholdet alltid oppdatert og relevant for de besøkende.

  • Personlig Customer Success Manager
    PERSONLIG CUSTOMER SUCCESS MANAGER

    En dedikert kontaktperson som hjelper dere å lykkes med å bruke Kundo. Deres Customer Success Manager hjelper dere å komme igang med plattformen fra start til mål, og senere når dere trenger støtte og veiledning for å nå målene.

  • 14 000 kr/mnd 15 000 kr/mnd
  • Ekstra kontaktveier: 1 000 kr
  • Ekstra brukere: 500 kr
  • Ekstra help center med integrert forum: 4 000 kr
Book en demo
Enterprise

Jobber du med rammeavtaler eller innkjøpsprosesser og trenger en tilpasset løsning? Trenger du en tilpasset rapport eller integrasjon? Ta kontakt, så ordner vi det.

Det kan for eksempel være ...

  • Tilpassede avtaleinngåelser 
    Kanaler

    En kanal innebär att du kan välja mellan inkorg, koppling konto för social medier (Facebook, Instagram eller...) Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip.

  • Tilpassede SLA-avtaler
    Kanaler

    En kanal innebär att du kan välja mellan inkorg, koppling konto för social medier (Facebook, Instagram eller...) Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip.

  • Tilpassede statistikkrapporter
    Kanaler

    En kanal innebär att du kan välja mellan inkorg, koppling konto för social medier (Facebook, Instagram eller...) Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip.

  • Utvidet støtte av Customer Success
    Kanaler

    En kanal innebär att du kan välja mellan inkorg, koppling konto för social medier (Facebook, Instagram eller...) Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip.

  • Integrasjoner med saksbehandlings-, CRM- eller Single Sign On-systemer
    Kanaler

    En kanal innebär att du kan välja mellan inkorg, koppling konto för social medier (Facebook, Instagram eller...) Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip.

Kontakt oss