Kundobloggen

Optimaliser din kundeservice med statistikk og kundeinnsikter

Skrevet av Jimmy Risberg | 20.nov.2023 09:46:17

Med hjelp av statistikk og kundeinnsikter kan du optimalisere din kundeservice og effektivisere ditt kundeserviceteam. Dessuten øker du kundelojaliteten og forbedrer kundeopplevelsen når du blir kjent med kundene! I dette webinaret ønsker vi å inspirere og gi verktøy slik at du enkelt kan komme i gang.

Felles for alle webinarer og kurs er at vi ønsker å bidra til at dere får mer fornøyde kunder, samtidig som dere beholder effektiviteten i kundeservice. 

Vi har et nært samarbeid med lokale og nordiske partnere innen kundeservice- og kundeopplevelse. Har dere særskilte behover eller ønsker er dere hjertelig velkommen til å ta kontakt, så ser vi på muligheten til å skeddersy webinarer og kurs for deres organisasjon. 

Vi går gjennom:

  • Hvorfor det er viktig å måle kundeservicen
  • Hvordan du kan dra nytte av verdifulle innsikter
  • Eksempler på bedrifter som har lykkes med datadrevet kundeservice

Hvem er webinaret for?

Du som jobber innen kundeservice, eller leder et kundeserviceteam, og ønsker å komme i gang med å måle din kundeservice. Kanskje jobber du i dag i Outlook eller Gmail.

Webinaret er på svensk.

 
 

Se webinar