I dagens forretningslandskap er det ikke lenger et spørsmål om bedrifter skal bruke AI, men hvordan man best kan gjøre det. Kundeservice er det perfekte stedet å starte når du skal bygge en effektiv og skalerbar AI-strategi. Med riktig verktøy kan du ikke bare optimalisere kundeservicen din, men også skape et dypere samarbeid mellom avdelinger som markedsføring og salg, og dermed drive veksten i hele selskapet.
Sofia Alexus, CEO i Kundo, og Chief Product Officer Sara Manding, viser deg hvordan du lager en vinnende AI-strategi ved å sette kundeservice i førersetet.
Se webinariet og la Kundo hjelpe deg med å optimalisere kundeservicen og ta neste steg mot en AI-drevet fremtid!
Dette webinaret er for deg som jobber med kundeservice eller leder et kundeserviceteam. Den er også perfekt for de som jobber innen forretningsutvikling eller markedsføring, og ønsker å utdype kunnskapen om hvordan du kan forbedre hele kundereisen med smarte AI-løsninger.
Webinariet är på svensk.