Frokostseminar: Optimaliser din kundeservice med hjelp av AI
Innhold Kundos produktsjef, Emil Stenström, vil guide deg gjennom seminaret og dekke følgende temaer:Kundos produktsjef, ...
Les innlegg event & kursMed Kundo Social kan dere administrere innkommende henvendelser via Instagram, Facebook Messenger og på Facebook-siden deres direkte i Kundos system.
Behandle innkommende spørsmål fra Messenger, Facebook og Instagram
Det behøves ingen personlige Facebook- eller Instagram-kontoer
Se alt som skrives til dere på ett og samme sted
Er det vanskelig å holde styr på alt som skrives til dere i sosiale medier? Ikke med Kundo Social. Her samles alt på ett og samme sted, i et komplett saksbehandlingssystem! Og ikke nok med det, alt skjer i sanntid.
Samle håndteringen av kundeservice på Facebook og Instagram til kun ett verktøy. I Kundo kan dere også samle e-post, chat og forum i samme verktøy.
Med Kundo Social trenger dere ikke å koble sammen private kontoer på Facebook for å svare i bedriftens navn. Dere bestemmer selv hvilke medarbeidere som kan svare direkte i Kundos verktøy.
Vær der kundene deres er! Vår nyeste kundeservicerapport viser tydelig at Instagram blir vanligere og vanligere å bruke som en kommunikasjonskanal for kundeservice. Derfor har vi gleden av å kunne introdusere muligheten til å håndtere spørsmål fra Instagram direkte i Kundo. Endelig kan man dra nytte av alle de smarte samarbeidsfunksjonene i Kundo til og med når det kommer til Instagram. Kontakt oss dersom du vil vite mer.
Se hvem som jobber med hva, ta notater, tildel henvendelser til en kollega eller marker for oppfølging.
Se og svar på anmeldelser av dere eller produktene/tjenestene deres på Facebook.
Med Kundo Social kan dere enkelt samle all kundeservice på Facebook på ett sted. Dere kan lese og administrere alt som skrives direkte på Facebook-siden deres, i Facebook Messenger og på delte innlegg og bilder.
Det er enkelt å komme i gang med Kundo Social. Dere kobler raskt sammen Facebook-siden deres med Kundo, og deretter kan dere velge hvem som skal kunne svare på Facebook direkte fra dashboardet i Kundos system.
Alt som skrives til dere på Facebook er nå synlig direkte i Kundos system, og redaktørene deres kan enkelt svare på kommentarer og innlegg uten å måtte logge inn på Facebook.
Dere velger hvordan dere vil håndtere nye spørsmål i Kundo Social. Hvert ubesvarte spørsmål vises tydelig, og dere ser hva andre kunder har skrevet i den samme tråden. Kommentarer og meldinger kan tilordnes mellom kolleger, og dere ser hvem som jobber med hva, hva som har ligget ubesvart lenge, og hva som må følges opp.
Innhold Kundos produktsjef, Emil Stenström, vil guide deg gjennom seminaret og dekke følgende temaer:Kundos produktsjef, ...
Les innlegg event & kursHos Kundo er veldig stolte over å kunne presentere denne fyldige rapporten om kundeservicebransjen for 7. året på rad. ...
Les innlegg guider og materialerNytt år betyr nye trender, observasjoner og anbefalinger, også når det gjelder kundeservice. For å gi deg vårt syn på saken, ...
Les innlegg guider og materialer"Med dagens volum ville ikke Outlook ha fungert" Kila Möbler har siden oppstarten i 1978 spesialisert seg på hagemøbler og ...
Les innlegg kundehistorier40–60 % færre e-poster takket være Kundo Hemglass er selskapet som siden 1968 har spredt glass og glede rundt om i Sverige. ...
Les innlegg kundehistorierEn undersøkelse fra Feefo viser at hele 80% benytter seg av en FAQ i kundereisen, både før og etter kjøp. Den nye trenden er ...
Les innlegg kundobloggenKunder får stadig høyere forventninger til bedrifter de skal velge å handle av, og god kundeservice har aldri vært ...
Les innlegg guider og materialerEr det lenge siden du har gjort endringer i kundeserviceteamet? Er du sikker på at kundeserviceteamet har de nødvendige ...
Les innlegg kundobloggenFøler kundeserviceteamet ditt på psykologisk trygghet? Er det greit å ta opp vanskelige temaer og blir forslag lyttet til ...
Les innlegg kundobloggenCarlsberg er i dag et av Sveriges største bryggerier med flere kjente varemerker. Det store produksjonsanlegget ligger i ...
Les innlegg kundehistorierVi vet at det krever mer enn et godt system for å levere kundeservice i verdensklasse. Vi ønsker derfor å hjelpe dere å lykkes i alle deler av kundeservicen. Les mer om hele tilbudet vårt her!
For at dere skal få mest mulig ut av Kundos system, får dere tildelt en egen Success Manager som hjelpe dere å lykkes! I tillegg til å hjelpe til med oppstart og opplæring av hele teamet ditt, er deres Success Manager alltid tilgjengelig for å svare på spørsmål.
Som et supplement til systemet vårt, organiserer vi sammen med partnerne våre kurs om hvordan dere best møter kunden i de digitale kanalene. Vi har for eksempel kurs for kundeservice i chat og sosiale medier.
Hva er de nyeste funnene og trendene i bransjen? Hvordan jobber andre? Hos Kundo jobber vi hele tiden hardt for å hjelpe dere med å ta del i alle de spennende tingene som skjer i kundeservicebransjen. Vi gir dere råd, kunnskap og inspirasjon.
Kundo tilbyr verktøy for alle digitale kundeservicekanaler. Her samles samtaler fra alle kanaler på samme sted for enkel oversikt og kontroll.
Smart og enkel kundechat på hjemmesiden deres.
Samarbeid i samme innboks.
Mer om Kundo Mail
Administrer kundeservicen på Facebook.
Tilgjengelig kundeservice hele døgnet.