Kundo Social

Administrer kundeservice i sosiale medier i ett og samme verktøy

Med Kundo Social kan dere administrere innkommende henvendelser via Facebook Messenger og på Facebook-siden deres direkte i Kundos dashboard.

  • Behandle innkommende spørsmål fra Messenger og Facebook

  • Det behøves ingen personlige Facebook-kontoer

  • Se alt som skrives til dere på ett og samme sted

Se alt som skrives til dere på Facebook

Er det vanskelig å holde styr på alt som skrives til dere i sosiale medier? Ikke med Kundo Social. Her samles alt på ett og samme sted, i et komplett saksbehandlingssystem! Og ikke nok med det, alt skjer i sanntid.

 
 

Én pålogging, flere verktøy og kanaler

Samle håndteringen av kundeservice på Facebook til kun ett verktøy. I Kundo kan dere også samle e-post, chat og forum i samme verktøy.

Ingen private Facebook-kontoer er nødvendig

Med Kundo Social trenger dere ikke å koble sammen private kontoer på Facebook for å svare i bedriftens navn. Dere bestemmer selv hvilke medarbeidere som kan svare direkte i Kundos verktøy.

 
Smarte funksjoner gir bedre samarbeid

Se hvem som arbeider med hva, ta notater, fordel oppgavene blant teamet eller marker en henvendelse for oppfølging.

Se og svar på anmeldelser på Facebook

Se og svar på anmeldelser av dere eller produktene/tjenestene deres på Facebook.

Messenger, kommentarer og innlegg

Med Kundo Social kan dere enkelt samle all kundeservice på Facebook på ett sted. Dere kan lese og administrere alt som skrives direkte på Facebook-siden deres, i Facebook Messenger og på delte innlegg og bilder.

lakareutangranser-1 sr-2 apoteket-1 barncancerfonden-1 arla-1 angelholm-1

Slik fungerer Kundo Social

bild text 1

1. Koble Facebook-siden deres sammen med Kundo

Det er enkelt å komme i gang med Kundo Social. Dere kobler raskt sammen Facebook-siden deres med Kundo, og deretter kan dere velge hvem som skal kunne svare på Facebook direkte fra dashboardet i Kundo.

bild text 2

2. Kunden skriver til dere på Facebook

Alt som skrives til dere på Facebook er nå synlig direkte i Kundo, og redaktørene deres kan enkelt svare på kommentarer og innlegg uten å måtte logge inn på Facebook.

3. Nye kommentarer og meldinger vises som ubesvarte i dashboardet

Dere velger hvordan dere vil håndtere nye spørsmål i Kundo Social. Hvert ubesvarte spørsmål vises tydelig, og dere ser hva andre kunder har skrevet i den samme tråden. Kommentarer og meldinger kan tilordnes mellom kolleger, og dere ser hvem som jobber med hva, hva som har ligget ubesvart lenge, og hva som må følges opp.

1 Lesingen min
Bravida

“Med Kundo Mail fikk vi helt nye forutsetninger for bedre samarbeid” Bravida har mer enn 50 000 kunder i hele Norden. Bare i ...

Les innlegg kundehistorier
1 Lesingen min
Kundeservice B2B

Hvordan skiller egentlig kundeservice i B2B seg fra B2C? I denne guiden tar vi for oss forskjellene, og gir deg gode tips ...

Les innlegg guider og materialer

Hvorfor Kundo?

Vi vet at det krever mer enn gode verktøy for å levere kundeservice i verdensklasse. Vi ønsker derfor å hjelpe dere å lykkes i alle deler av kundeservicen. Les mer om hele tilbudet vårt her!

Personlig service

For at dere skal få mest mulig ut av Kundos produkter, får dere tildelt en egen Success Manager som hjelpe dere å lykkes! I tillegg til å hjelpe til med oppstart og opplæring av hele teamet ditt, er Success Manager alltid tilgjengelig for å svare på spørsmål.

Les mer om servicen vår
Kurs

Som et supplement til produktene våre organiserer vi sammen med partnerne våre kurs om hvordan dere best møter kunden i de digitale kanalene. Vi har for eksempel kurs for kundeservice i chat og sosiale medier.

Les mer om kursene våre
Ekspertise

Hva er de nyeste funnene og trendene i bransjen? Hvordan jobber andre? Hos Kundo jobber vi hele tiden hardt for å hjelpe dere med å ta del i alle de spennende tingene som skjer i kundeservicebransjen. Vi gir dere råd, kunnskap og inspirasjon.

Les mer om ekspertisen vår

Samle all digital kundeservice på ett og samme sted

Kundo tilbyr verktøy for alle digitale kundeservicekanaler. Her samles samtaler fra alle kanaler på samme sted for enkel oversikt og kontroll.






 

 

Kundo Forum

Tilgjengelig kundeservice hele døgnet

Mer om Kundo Forum
forum_ill_02.ac3665a58841 (1)

Kundo Mail

Samarbeid i samme innboks

Mer om Kundo Mail
mail_ill_02.a37f3436a65d

Kundo Chat

Smart og enkel kundechat på hjemmesiden deres

Mer om Kundo Chat
chat_ill_02.1a7e270caeb7

Kundo Knowledge

Samle spørsmål og svar i en kunnskapsbank

Mer om Kundo Knowledge
knowledge_ill_05.83e9c99595a7

Kundo Social

Administrer kundeservicen på Facebook

Mer om Kundo Social
social_ill_02.6f7ec302c890