Kundo Social

Administrer kundeservice i sosiale medier i ett og samme verktøy

Med Kundo Social kan dere administrere innkommende henvendelser via Instagram, Facebook Messenger og på Facebook-siden deres direkte i Kundos system.

  • Behandle innkommende spørsmål fra Messenger, Facebook og Instagram

  • Det behøves ingen personlige Facebook- eller Instagram-kontoer

  • Se alt som skrives til dere på ett og samme sted

Se alt som skrives til dere på Facebook og Instagram

Er det vanskelig å holde styr på alt som skrives til dere i sosiale medier? Ikke med Kundo Social. Her samles alt på ett og samme sted, i et komplett saksbehandlingssystem! Og ikke nok med det, alt skjer i sanntid.

 
 

Én pålogging, flere verktøy og kanaler

Samle håndteringen av kundeservice på Facebook og Instagram til kun ett verktøy. I Kundo kan dere også samle e-post, chat og forum i samme verktøy.

Ingen private kontoer er nødvendig

Med Kundo Social trenger dere ikke å koble sammen private kontoer på Facebook for å svare i bedriftens navn. Dere bestemmer selv hvilke medarbeidere som kan svare direkte i Kundos verktøy.

 
 

Nå i Kundo Social: Instagram

Vær der kundene deres er! Vår nyeste kundeservicerapport viser tydelig at Instagram blir vanligere og vanligere å bruke som en kommunikasjonskanal for kundeservice. Derfor har vi gleden av å kunne introdusere muligheten til å håndtere spørsmål fra Instagram direkte i Kundo. Endelig kan man dra nytte av alle de smarte samarbeidsfunksjonene i Kundo til og med når det kommer til Instagram. Kontakt oss dersom du vil vite mer.

Smarte funksjoner for bedre samarbeid

Se hvem som jobber med hva, ta notater, tildel henvendelser til en kollega eller marker for oppfølging.

Se og svar på anmeldelser på Facebook

Se og svar på anmeldelser av dere eller produktene/tjenestene deres på Facebook.

Messenger, kommentarer og innlegg

Med Kundo Social kan dere enkelt samle all kundeservice på Facebook på ett sted. Dere kan lese og administrere alt som skrives direkte på Facebook-siden deres, i Facebook Messenger og på delte innlegg og bilder.

barncancerfonden-1 arla-1 tikkurila-1 urochpenn fmmattsson-1 angelholm-2

Slik fungerer Kundo Social

bild text 1

1. Koble Facebook-siden deres sammen med Kundos system

Det er enkelt å komme i gang med Kundo Social. Dere kobler raskt sammen Facebook-siden deres med Kundo, og deretter kan dere velge hvem som skal kunne svare på Facebook direkte fra dashboardet i Kundos system.

bild text 2

2. Kunden skriver til dere på Facebook

Alt som skrives til dere på Facebook er nå synlig direkte i Kundos system, og redaktørene deres kan enkelt svare på kommentarer og innlegg uten å måtte logge inn på Facebook.

3. Nye kommentarer og meldinger vises som ubesvarte i dashboardet

Dere velger hvordan dere vil håndtere nye spørsmål i Kundo Social. Hvert ubesvarte spørsmål vises tydelig, og dere ser hva andre kunder har skrevet i den samme tråden. Kommentarer og meldinger kan tilordnes mellom kolleger, og dere ser hvem som jobber med hva, hva som har ligget ubesvart lenge, og hva som må følges opp.

3 Min lesning
Kila Möbler

"Med dagens volum ville ikke Outlook ha fungert" Kila Möbler har siden oppstarten i 1978 spesialisert seg på hagemøbler og ...

Les innlegg kundehistorier
3 Min lesning
Hemglass

40–60 % færre e-poster takket være Kundo Hemglass er selskapet som siden 1968 har spredt glass og glede rundt om i Sverige. ...

Les innlegg kundehistorier
1 Min lesning
Carlsberg Sverige

Carlsberg er i dag et av Sveriges største bryggerier med flere kjente varemerker. Det store produksjonsanlegget ligger i ...

Les innlegg kundehistorier

Mer enn en plattform

Vi vet at det krever mer enn et godt system for å levere kundeservice i verdensklasse. Vi ønsker derfor å hjelpe dere å lykkes i alle deler av kundeservicen. Les mer om hele tilbudet vårt her!

 

Personlig service

For at dere skal få mest mulig ut av Kundos system, får dere tildelt en egen Success Manager som hjelpe dere å lykkes! I tillegg til å hjelpe til med oppstart og opplæring av hele teamet ditt, er deres Success Manager alltid tilgjengelig for å svare på spørsmål.

Les mer om servicen vår
Kurs

Som et supplement til systemet vårt, organiserer vi sammen med partnerne våre kurs om hvordan dere best møter kunden i de digitale kanalene. Vi har for eksempel kurs for kundeservice i chat og sosiale medier.

Les mer om kursene våre
Ekspertise

Hva er de nyeste funnene og trendene i bransjen? Hvordan jobber andre? Hos Kundo jobber vi hele tiden hardt for å hjelpe dere med å ta del i alle de spennende tingene som skjer i kundeservicebransjen. Vi gir dere råd, kunnskap og inspirasjon.

Les mer om ekspertisen vår

Samle all digital kundeservice på ett og samme sted

Kundo tilbyr verktøy for alle digitale kundeservicekanaler. Her samles samtaler fra alle kanaler på samme sted for enkel oversikt og kontroll.








 

 

Kundo Chat

Smart og enkel kundechat på hjemmesiden deres.

  • Personlig kundemøte
  • Rask håndtering
  • Enkelt og brukervennlig grensesnitt
Mer om Kundo Chat
chat_ill_02.1a7e270caeb7

Kundo Mail

Samarbeid i samme innboks.

  • Samle alle e-postene i én mailløsning
  • Sørg for at ingen e-poster forblir ubesvart
  • Bruk ferdige svar for raskere tilbakemelding

 

Mer om Kundo Mail
mail_ill_02.a37f3436a65d

Kundo Social

Administrer kundeservicen på Facebook.

  • Behandle innkommende spørsmål fra Messenger, Facebook og Instagram
  • Det behøves ingen personlige Facebook- eller Instagram-kontoer
  • Se alt som skrives til dere på ett og samme sted
Mer om Kundo Social
social_ill_02.6f7ec302c890

Kundo Forum

Tilgjengelig kundeservice hele døgnet.

  • Brukergenerert innhold
  • Tilgjengelig kundeservice hele døgnet
  • Reduserer antallet gjentakende spørsmål
  • Google-indeksert og søkbar FAQ
Mer om Kundo Forum
forum_ill_02.ac3665a58841 (1)

Kundo Knowledge

Samle spørsmål og svar i en kunnskapsbank.
  • Strukturert og søkbar
  • Oppdatert og kvalitetssikret innhold
  • Enkel tilgang via widget
Mer om Kundo Knowledge
knowledge_ill_05.83e9c99595a7

Kundo Help Center

  • Èn vei inn til kundeservice
  • Enkel å oppdatere og endre
  • En naturlig del av nettsiden deres

Mer om Help Center
Rityta 8

Kundo Calls

  • Enkelt og raskt å komme igang med å logge og tagge samtaler i Kundo
  • Smarte funksjoner for samarbeid, oppfølging og saksbehandling
  • Få tydelig statistikk over alle deres innkommende telefonsamtaler
Mer om Calls
Illustrations_Calls-0