Webinar 27/04: Bli en kundeservicevinner
Bli en kundeservicevinner - Lær fra de beste kundeserviceteamene
Les innlegg event & kursMed Kundo Social kan dere administrere innkommende henvendelser via Facebook Messenger og på Facebook-siden deres direkte i Kundos system.
Behandle innkommende spørsmål fra Messenger og Facebook
Det behøves ingen personlige Facebook-kontoer
Se alt som skrives til dere på ett og samme sted
Er det vanskelig å holde styr på alt som skrives til dere i sosiale medier? Ikke med Kundo Social. Her samles alt på ett og samme sted, i et komplett saksbehandlingssystem! Og ikke nok med det, alt skjer i sanntid.
Samle håndteringen av kundeservice på Facebook til kun ett verktøy. I Kundo kan dere også samle e-post, chat og forum i samme verktøy.
Med Kundo Social trenger dere ikke å koble sammen private kontoer på Facebook for å svare i bedriftens navn. Dere bestemmer selv hvilke medarbeidere som kan svare direkte i Kundos verktøy.
Med AI-funksjonen vår, Kundebarometeret, analyseres alt som skrives til dere i Kundo Social, og dere får deretter tilbakemelding på hvor positivt eller negativt det er.
Se og svar på anmeldelser av dere eller produktene/tjenestene deres på Facebook.
Med Kundo Social kan dere enkelt samle all kundeservice på Facebook på ett sted. Dere kan lese og administrere alt som skrives direkte på Facebook-siden deres, i Facebook Messenger og på delte innlegg og bilder.
Det er enkelt å komme i gang med Kundo Social. Dere kobler raskt sammen Facebook-siden deres med Kundo, og deretter kan dere velge hvem som skal kunne svare på Facebook direkte fra dashboardet i Kundos system.
Alt som skrives til dere på Facebook er nå synlig direkte i Kundos system, og redaktørene deres kan enkelt svare på kommentarer og innlegg uten å måtte logge inn på Facebook.
Dere velger hvordan dere vil håndtere nye spørsmål i Kundo Social. Hvert ubesvarte spørsmål vises tydelig, og dere ser hva andre kunder har skrevet i den samme tråden. Kommentarer og meldinger kan tilordnes mellom kolleger, og dere ser hvem som jobber med hva, hva som har ligget ubesvart lenge, og hva som må følges opp.
Bli en kundeservicevinner - Lær fra de beste kundeserviceteamene
Les innlegg event & kursÅ holde oversikten over alle saker som kommer inn til kundeservice kan i noen tilfeller være skikkelig vanskelig. Uten gode ...
Les innlegg guider og materialerNoen ganger kan det være praktisk eller nødvendig at kunden din legitimerer seg for at kundeservice skal kunne ta ...
Les innlegg kundobloggenVi vet at det krever mer enn et godt system for å levere kundeservice i verdensklasse. Vi ønsker derfor å hjelpe dere å lykkes i alle deler av kundeservicen. Les mer om hele tilbudet vårt her!
For at dere skal få mest mulig ut av Kundos system, får dere tildelt en egen Success Manager som hjelpe dere å lykkes! I tillegg til å hjelpe til med oppstart og opplæring av hele teamet ditt, er deres Success Manager alltid tilgjengelig for å svare på spørsmål.
Som et supplement til systemet vårt, organiserer vi sammen med partnerne våre kurs om hvordan dere best møter kunden i de digitale kanalene. Vi har for eksempel kurs for kundeservice i chat og sosiale medier.
Hva er de nyeste funnene og trendene i bransjen? Hvordan jobber andre? Hos Kundo jobber vi hele tiden hardt for å hjelpe dere med å ta del i alle de spennende tingene som skjer i kundeservicebransjen. Vi gir dere råd, kunnskap og inspirasjon.
Kundo tilbyr verktøy for alle digitale kundeservicekanaler. Her samles samtaler fra alle kanaler på samme sted for enkel oversikt og kontroll.