blogg

Hvordan velge riktig FAQ system?

En undersøkelse fra Feefo viser at hele 80% benytter seg av en FAQ i kundereisen, både før og etter kjøp. Den nye trenden er at kunder skal kunne finne svar eneklt på sine spørsmål på egenhånd og helst slippe å ta kontakt med kundeservice. For å tilby denne løsningen er det vanlig å bruke et FAQ ...

 
 

3 Min lesning
Kila Möbler

"Med dagens volum ville ikke Outlook ha fungert" Kila Möbler har siden oppstarten i 1978 spesialisert seg på hagemøbler og ...

Les innlegg kundehistorier
3 Min lesning
Hemglass

40–60 % færre e-poster takket være Kundo Hemglass er selskapet som siden 1968 har spredt glass og glede rundt om i Sverige. ...

Les innlegg kundehistorier
1 Min lesning
Carlsberg Sverige

Carlsberg er i dag et av Sveriges største bryggerier med flere kjente varemerker. Det store produksjonsanlegget ligger i ...

Les innlegg kundehistorier
4 Min lesning
Bilkollektivet

Sømløs medlemsopplevelse med Kundo Bilkollektivet er et non-profit samvirkeforetak som tilbyr sine medlemmer å dele bil. De ...

Les innlegg kundehistorier
4 Min lesning
Inrego

Et morsomt verktøy å jobbe i Inrego er selskapet som har som mål å forlenge livslengden på IT-produkter. Gjennom å kjøpe ...

Les innlegg kundehistorier
4 Min lesning
Safedrive

“Vi kunne aldri gått tilbake, da måtte vi ha doblet bemanningen. Så mye mer effektive har vi blitt etter at vi begynte å ...

Les innlegg kundehistorier
4 Min lesning
FM Mattsson Mora Group

Med Chatassistenten får kundene et valg   Vi har også fått veldig gode tilbakemeldinger fra kunder da de selv kan velge om ...

Les innlegg kundehistorier
3 Min lesning
Bravida

 «Med Kundo Mail fikk vi helt nye forutsetninger for bedre samarbeid» Med 7000 ansatte bare i Sverige, stilles det høye krav ...

Les innlegg kundehistorier
3 Min lesning
Zinzino

”Av alle vi så på, var Kundo helt klart enestående” Zinzino er det globale direktesalgsselskapet som har oppnådd stor ...

Les innlegg kundehistorier
4 Min lesning
Exceline

Exceline tar kundeservice til nye høyder med oversikt og kontroll i Kundo Mail Exceline er en markedsledende leverandør av ...

Les innlegg kundehistorier
1 Min lesning
Lytt til dine kunder

CX expert Tanja Adell veileder deg gjennom det vanskelige temaet kundeopplevelse og hvordan du kan jobbe for å skape gode ...

Les innlegg guider og materialer