Chat med BankID for sikker identifisering
Noen ganger kan det være praktisk eller nødvendig at kunden din legitimerer seg for at kundeservice skal kunne ta ...
Les innlegg kundobloggenNoen ganger kan det være praktisk eller nødvendig at kunden din legitimerer seg for at kundeservice skal kunne ta henvendelser videre. Derfor har vi nå gjort det mulig å identifisere besøkere i chatten på en sikker måte ved hjelp av BankID.
Noen ganger kan det være praktisk eller nødvendig at kunden din legitimerer seg for at kundeservice skal kunne ta ...
Les innlegg kundobloggenDe fleste organisasjoner tilbyr idag en form for FAQ eller kunnskapsbank som er tilgjengelig for kundene sine, slik at de ...
Les innlegg kundobloggenCustomer Experience, eller CX er et begrep som har blitt brukt stadig oftere de siste par årene. Men hva betyr det egentlig? ...
Les innlegg kundobloggenVi slipper nå til de første kundene som får teste Kundebarometeret, vårt nye verktøy som automatisk analyserer ...
Les innlegg kundobloggenGod kundesupport skaper lojalitet, mersalg og markedsføring når kundene deres snakker positivt om sin opplevelse med dere. ...
Les innlegg kundobloggenFor rundt et år siden, nærmere bestemt høsten 2019, tiltrådte Rasmus Kjellman som ny administrerende direktør i Kundo. At ...
Les innlegg kundobloggenFor førstegangskjøperen av verktøy for kundeservice, helpdesk og saksbehandling ser vi ofte en usikkerhet i hvilket type ...
Les innlegg kundobloggenBlack Friday og julehandelen nærmer seg med stormskritt. Det er forventet at trykket på nettbutikkene kommer til å være ...
Les innlegg kundobloggenKundo er nå igang med sin storsatsning innenfor AI med mål om å forenkle arbeidet med kundeservice. Vi fikk tatt en prat med ...
Les innlegg kundobloggenKundo lagrer utelukkende data og personopplysninger i EU, og vi følger utviklingen i EUs personvernlovgivning nøye. Her kan ...
Les innlegg kundobloggen