Hvordan velge riktig FAQ system?
En undersøkelse fra Feefo viser at hele 80% benytter seg av en FAQ i kundereisen, både før og etter kjøp. Den nye trenden er ...
Les innlegg kundobloggenEn undersøkelse fra Feefo viser at hele 80% benytter seg av en FAQ i kundereisen, både før og etter kjøp. Den nye trenden er at kunder skal kunne finne svar eneklt på sine spørsmål på egenhånd og helst slippe å ta kontakt med kundeservice. For å tilby denne løsningen er det vanlig å bruke et FAQ ...
En undersøkelse fra Feefo viser at hele 80% benytter seg av en FAQ i kundereisen, både før og etter kjøp. Den nye trenden er ...
Les innlegg kundobloggenEr det lenge siden du har gjort endringer i kundeserviceteamet? Er du sikker på at kundeserviceteamet har de nødvendige ...
Les innlegg kundobloggenFøler kundeserviceteamet ditt på psykologisk trygghet? Er det greit å ta opp vanskelige temaer og blir forslag lyttet til ...
Les innlegg kundobloggenKundos Employee Net Promoter Score (eNPS) havner på 74 i år. Et enestående resultat, sier Head of People i Kundo, Jonatan ...
Les innlegg kundobloggenMed kontor i både Stockholm og Oslo, og på god vei inn i det finske markedet fortsetter Kundos ekspansjon i en rasende fart. ...
Les innlegg kundobloggenKjære Kundo-venn,
Les innlegg kundobloggenLes innlegg kundobloggen
Nå tar vi temperaturen på kundeservicebransjen - dine svar er viktige! Svar på undersøkelsen.
Les innlegg kundobloggenBlack Friday og julehandelen nærmer seg med stormskritt. Det er forventet at trykket på nettbutikkene kommer til å være høyt ...
Les innlegg kundobloggenKundo blir mer komplett med Kundo Calls. Nå kan du håndtere telefonsamtaler i Kundo.
Les innlegg kundobloggenOnsdag 31. mai kl 08.30-09.30
Les innlegg event & kurs"Med dagens volum ville ikke Outlook ha fungert" Kila Möbler har siden oppstarten i 1978 spesialisert seg på hagemøbler og ...
Les innlegg kundehistorier40–60 % færre e-poster takket være Kundo Hemglass er selskapet som siden 1968 har spredt glass og glede rundt om i Sverige. ...
Les innlegg kundehistorierCarlsberg er i dag et av Sveriges største bryggerier med flere kjente varemerker. Det store produksjonsanlegget ligger i ...
Les innlegg kundehistorierSømløs medlemsopplevelse med Kundo Bilkollektivet er et non-profit samvirkeforetak som tilbyr sine medlemmer å dele bil. De ...
Les innlegg kundehistorierEt morsomt verktøy å jobbe i Inrego er selskapet som har som mål å forlenge livslengden på IT-produkter. Gjennom å kjøpe ...
Les innlegg kundehistorier“Vi kunne aldri gått tilbake, da måtte vi ha doblet bemanningen. Så mye mer effektive har vi blitt etter at vi begynte å ...
Les innlegg kundehistorierMed Chatassistenten får kundene et valg Vi har også fått veldig gode tilbakemeldinger fra kunder da de selv kan velge om ...
Les innlegg kundehistorier«Med Kundo Mail fikk vi helt nye forutsetninger for bedre samarbeid» Med 7000 ansatte bare i Sverige, stilles det høye krav ...
Les innlegg kundehistorier”Av alle vi så på, var Kundo helt klart enestående” Zinzino er det globale direktesalgsselskapet som har oppnådd stor ...
Les innlegg kundehistorierExceline tar kundeservice til nye høyder med oversikt og kontroll i Kundo Mail Exceline er en markedsledende leverandør av ...
Les innlegg kundehistorierHos Kundo er veldig stolte over å kunne presentere denne fyldige rapporten om kundeservicebransjen for 7. året på rad. ...
Les innlegg guider og materialerNytt år betyr nye trender, observasjoner og anbefalinger, også når det gjelder kundeservice. For å gi deg vårt syn på saken, ...
Les innlegg guider og materialerKunder får stadig høyere forventninger til bedrifter de skal velge å handle av, og god kundeservice har aldri vært ...
Les innlegg guider og materialerCX expert Tanja Adell veileder deg gjennom det vanskelige temaet kundeopplevelse og hvordan du kan jobbe for å skape gode ...
Les innlegg guider og materialerI slutten av 2021 og starten av 2022 samlet vi data for den årlige kundeservicerapporten. Vi samlet inn ca 150 besvarelser ...
Les innlegg guider og materialerDet endelige målet for de fleste kundeserviceorganisasjoner er å gjøre kundene fornøyde. Noe som ikke alltid er det ...
Les innlegg guider og materialerKundeservice og kundeservicebransjen har vært i en stor endring etter digitaliseringen som utvikler seg i rekordfart. Vi ser ...
Les innlegg guider og materialerDet å skape gode kundeopplevelser er blitt en veldig viktig del av organisasjoner da kundeforventninger og enkelheten i å ...
Les innlegg guider og materialerHøy kundetilfredshet er i dag essensielt for suksess, og grunnet et marked preget av stadig tøffere konkurranse mener vi ...
Les innlegg guider og materialerFor sjette gang har vi i Kundo tatt temperaturen på kundeservicebransjen. Målet med undersøkelsen har vært å skaffe oss ...
Les innlegg guider og materialer