Prismodell

Vi trenger å vite litt mer

Vi setter priser etter hvilke produktkombinasjoner dere velger i Kundo og antallet lisenser dere ønsker. Etter dialog med dere kan vi raskt finne ut hvordan deres unike leveranse vil bli seende ut.

 

Hvorfor Kundo?

Vi vet at det krever mer enn gode verktøy for å levere kundeservice i verdensklasse. Vi ønsker derfor å hjelpe dere å lykkes i alle deler av kundeservicen. Les mer om hele tilbudet vårt her!

Personlig service

For at dere skal få mest mulig ut av Kundos produkter, får dere tildelt en egen Success Manager som hjelpe dere å lykkes! I tillegg til å hjelpe til med oppstart og opplæring av hele teamet ditt, er Success Manager alltid tilgjengelig for å svare på spørsmål.

Les mer om servicen vår
Kurs

Som et supplement til produktene våre organiserer vi sammen med partnerne våre kurs om hvordan dere best møter kunden i de digitale kanalene. Vi har for eksempel kurs for kundeservice i chat og sosiale medier.

Les mer om kursene våre
Ekspertise

Hva er de nyeste funnene og trendene i bransjen? Hvordan jobber andre? Hos Kundo jobber vi hele tiden hardt for å hjelpe dere med å ta del i alle de spennende tingene som skjer i kundeservicebransjen. Vi gir dere råd, kunnskap og inspirasjon.

Les mer om ekspertisen vår

Utforsk og oppdag mer fra Kundo

1 Lesingen min
Bravida

“Med Kundo Mail fikk vi helt nye forutsetninger for bedre samarbeid” Bravida har mer enn 50 000 kunder i hele Norden. Bare i ...

Les innlegg kundehistorier
1 Lesingen min
Kundeservice B2B

Hvordan skiller egentlig kundeservice i B2B seg fra B2C? I denne guiden tar vi for oss forskjellene, og gir deg gode tips ...

Les innlegg guider og materialer
1 Lesingen min
Zinzino

Å være et av de raskest voksende selskapene innen direktesalg i Europa stiller høye krav til support og kundeservice. Last ...

Les innlegg kundehistorier
1 Lesingen min
Exceline

Med rask vekst de siste årene og så mange som 2000 henvendelser i uken, innså Exceline at de måtte gjøre noe for å håndtere ...

Les innlegg kundehistorier