Kundo For Offentlig Sektor

Frigjør tid med smarte verktøy for de digitale kanalene

Med Kundos verktøy for støtte og kommunikasjon blir dere mer tilgjengelige og mer effektive i arbeidet innenfor digital innbyggerservice. Tilby innbyggerne å kontakte dere i den kanalen de selv foretrekker og samle spørsmålene i én og samme oversiktlige sky.

Offentlig sektor som bruker Kundo
angelholm-1 sr-2 jordbruksverket

Fordeler med Kundo

 
Trygg og lokal leverandør

For oss er det svært viktig at kundene våre føler seg trygge. Både når det gjelder samarbeidet med oss som leverandør og med det faktiske produktet vårt. Sikker håndtering av data i samsvar med personvernforordningen (GDPR) er derfor en selvfølge for oss.

 
Lett å kjøpe inn

Vi vil at det skal være så enkelt som mulig å kjøpe inn Kundo, uansett hvilken type organisasjon dere er eller hvilke veier dere må ta ved innkjøp. Derfor har vi gjort det enkelt å både avrope og anskaffe Kundo via rammeavtale.

Samle all digital kundeservice på ett og samme sted

Kundo tilbyr verktøy for alle digitale kundeservicekanaler. Her samles samtaler fra alle kanaler på samme sted for enkel oversikt og kontroll.






 

 

Kundo Forum

Tilgjengelig kundeservice hele døgnet

Mer om Kundo Forum
forum_ill_02.ac3665a58841 (1)

Kundo Mail

Samarbeid i samme innboks

Mer om Kundo Mail
mail_ill_02.a37f3436a65d

Kundo Chat

Smart og enkel kundechat på hjemmesiden deres

Mer om Kundo Chat
chat_ill_02.1a7e270caeb7

Kundo Knowledge

Samle spørsmål og svar i en kunnskapsbank

Mer om Kundo Knowledge
knowledge_ill_05.83e9c99595a7

Kundo Social

Administrer kundeservicen på Facebook

Mer om Kundo Social
social_ill_02.6f7ec302c890

Mer materiale

1 Lesingen min
Bravida

“Med Kundo Mail fikk vi helt nye forutsetninger for bedre samarbeid” Bravida har mer enn 50 000 kunder i hele Norden. Bare i ...

Les innlegg kundehistorier
1 Lesingen min
Kundeservice B2B

Hvordan skiller egentlig kundeservice i B2B seg fra B2C? I denne guiden tar vi for oss forskjellene, og gir deg gode tips ...

Les innlegg guider og materialer

Hvorfor Kundo?

Vi vet at det krever mer enn gode verktøy for å levere kundeservice i verdensklasse. Vi ønsker derfor å hjelpe dere å lykkes i alle deler av kundeservicen. Les mer om hele tilbudet vårt her!

Personlig service

For at dere skal få mest mulig ut av Kundos produkter, får dere tildelt en egen Success Manager som hjelpe dere å lykkes! I tillegg til å hjelpe til med oppstart og opplæring av hele teamet ditt, er Success Manager alltid tilgjengelig for å svare på spørsmål.

Les mer om servicen vår
Kurs

Som et supplement til produktene våre organiserer vi sammen med partnerne våre kurs om hvordan dere best møter kunden i de digitale kanalene. Vi har for eksempel kurs for kundeservice i chat og sosiale medier.

Les mer om kursene våre
Ekspertise

Hva er de nyeste funnene og trendene i bransjen? Hvordan jobber andre? Hos Kundo jobber vi hele tiden hardt for å hjelpe dere med å ta del i alle de spennende tingene som skjer i kundeservicebransjen. Vi gir dere råd, kunnskap og inspirasjon.

Les mer om ekspertisen vår