Frokostseminar: Optimaliser din kundeservice med hjelp av AI
Innhold Kundos produktsjef, Emil Stenström, vil guide deg gjennom seminaret og dekke følgende temaer:Kundos produktsjef, ...
Les innlegg event & kursMed Kundos helhetssystem for støtte og kommunikasjon blir dere mer tilgjengelige og mer effektive i arbeidet innenfor digital innbyggerservice. Tilby innbyggerne å kontakte dere i den kanalen de selv foretrekker og samle spørsmålene i én og samme oversiktlige sky.
For oss er det svært viktig at kundene våre føler seg trygge. Både når det gjelder samarbeidet med oss som leverandør og med det faktiske produktet vårt. Sikker håndtering av data i samsvar med personvernforordningen (GDPR) er derfor en selvfølge for oss.
Vi vil at det skal være så enkelt som mulig å kjøpe inn Kundo, uansett hvilken type organisasjon dere er eller hvilke veier dere må ta ved innkjøp. Derfor har vi gjort det enkelt å både avrope og anskaffe Kundo via rammeavtale.
Innhold Kundos produktsjef, Emil Stenström, vil guide deg gjennom seminaret og dekke følgende temaer:Kundos produktsjef, ...
Les innlegg event & kursHos Kundo er veldig stolte over å kunne presentere denne fyldige rapporten om kundeservicebransjen for 7. året på rad. ...
Les innlegg guider og materialerNytt år betyr nye trender, observasjoner og anbefalinger, også når det gjelder kundeservice. For å gi deg vårt syn på saken, ...
Les innlegg guider og materialer"Med dagens volum ville ikke Outlook ha fungert" Kila Möbler har siden oppstarten i 1978 spesialisert seg på hagemøbler og ...
Les innlegg kundehistorier40–60 % færre e-poster takket være Kundo Hemglass er selskapet som siden 1968 har spredt glass og glede rundt om i Sverige. ...
Les innlegg kundehistorierEn undersøkelse fra Feefo viser at hele 80% benytter seg av en FAQ i kundereisen, både før og etter kjøp. Den nye trenden er ...
Les innlegg kundobloggenKunder får stadig høyere forventninger til bedrifter de skal velge å handle av, og god kundeservice har aldri vært ...
Les innlegg guider og materialerEr det lenge siden du har gjort endringer i kundeserviceteamet? Er du sikker på at kundeserviceteamet har de nødvendige ...
Les innlegg kundobloggenFøler kundeserviceteamet ditt på psykologisk trygghet? Er det greit å ta opp vanskelige temaer og blir forslag lyttet til ...
Les innlegg kundobloggenCarlsberg er i dag et av Sveriges største bryggerier med flere kjente varemerker. Det store produksjonsanlegget ligger i ...
Les innlegg kundehistorierVi vet at det krever mer enn et godt system for å levere kundeservice i verdensklasse. Vi ønsker derfor å hjelpe dere å lykkes i alle deler av kundeservicen. Les mer om hele tilbudet vårt her!
For at dere skal få mest mulig ut av Kundos system, får dere tildelt en egen Success Manager som hjelpe dere å lykkes! I tillegg til å hjelpe til med oppstart og opplæring av hele teamet ditt, er deres Success Manager alltid tilgjengelig for å svare på spørsmål.
Som et supplement til systemet vårt, organiserer vi sammen med partnerne våre kurs om hvordan dere best møter kunden i de digitale kanalene. Vi har for eksempel kurs for kundeservice i chat og sosiale medier.
Hva er de nyeste funnene og trendene i bransjen? Hvordan jobber andre? Hos Kundo jobber vi hele tiden hardt for å hjelpe dere med å ta del i alle de spennende tingene som skjer i kundeservicebransjen. Vi gir dere råd, kunnskap og inspirasjon.