Webinar 31.05: Effektiv kundeservice med AI-teknologi
Onsdag 31. mai kl 08.30-09.30
Les innlegg event & kursSpråket dere bruker påvirker kundenes oppfatning av dere. Et tydelig svar gjør det også lettere for mottakeren å ta til seg og reagere på informasjonen. Velskrevne svar i kundeservice øker altså kundetilfredsheten, minsker antallet oppfølgingsspørsmål og effektiviserer servicen. Dette kurset hjelper dere friske opp språkkunnskapene og lærer dere å møte kundene på en god måte.
Velkommen til Kundo- og NTB Arkitekst's populære kurs "Kundeservice i verdensklasse med godt språk."
Hvordan svare kunden slik at det fjerner behov for oppfølgingsspørsmål, effektiviserer kundeservicen og øker kundetilfredsheten? I dette kurset viser vi hvordan godt språk og oversiktlig struktur hjelper deg med å møte kundene på en god måte, med eksempler fra chat og e-post.
I dette kurset får du skrivetipsene du trenger for å kommunisere godt skriftlig. Gjennom eksempler fra e-post og chat viser språkekspert Heidi Bunæs Eklund hva som kjennetegner en god kundekommunikasjon.
Kursinnhold
Kurset tar blant annet for seg disse temaene:
Etter kurset kommer du til å ha økt kunnskap om hva som kjennetegner god skriftlig kundekommunikasjon i digitale kanaler. Gjennom foredrag, diskusjon og arbeid med praktiske oppgaver får du klart for deg hva du allerede gjør bra, og hvordan tekstene dine kan bli bedre.
Hvem passer kurset for?
Kurset retter seg mot deg som daglig har skriftlig kontakt med kunder, eller som jobber strategisk med kundeservice.
Noe for deg?
Høres dette interessant ut for deg eller teamet ditt? Send oss en mail eller fyll inn kontaktskjemaet under dersom du vil vite mer, så tar vi kontakt.
Onsdag 31. mai kl 08.30-09.30
Les innlegg event & kurs