Kurs

Lær med Kundo

I tillegg til opplæring i produktene våre, tilbyr vi kurs innenfor etterspurte områder som vi vet er sentrale for å skape en moderne og vellykket kundeservice i digitale kanaler. 

Våre kurs

 
Kundeservice i verdensklasse med godt språk

Språket dere bruker påvirker kundenes oppfatning av dere. Et tydelig svar gjør det også lettere for mottakeren å ta til seg og reagere på informasjonen. Velskrevne svar i kundeservice øker altså kundetilfredsheten, minsker antallet oppfølgingsspørsmål og effektiviserer servicen. Dette kurset hjelper dere friske opp språkkunnskapene og lærer dere å møte kundene på en god måte.

Les mer

Felles for alle kursene våre er at de hjelper dere å skape mer fornøyde kunder samtidig som dere opprettholder eller øker effektiviteten i kundeservicen.

 
 

Vi samarbeider tett med lokale og nordiske partnere. Sammen kan vi tilby opplæring og service innenfor hele kundeserviceområdet. Kontakt oss hvis dere har spesielle behov og ønsker!

Oppdag mer fra Kundo

1 Lesingen min
FM Mattsson Mora Group

Den velkjente kranprodusenten FM Mattson Mora Group fra Dalarna i Sverige består idag av fire varemerker, og har med tiden ...

Les innlegg kundehistorier
1 Lesingen min
Kundeservice og CX

Customer Experience, eller CX er et begrep som har blitt brukt stadig oftere de siste par årene. Men hva betyr det egentlig? ...

Les innlegg kundobloggen