Kundeservicetrender for 2023
Nytt år betyr nye trender, observasjoner og anbefalinger, også når det gjelder kundeservice. For å gi deg vårt syn på saken, ...
Les innlegg guider og materialerI tillegg til opplæring i produktene våre, tilbyr vi kurs innenfor etterspurte områder som vi vet er sentrale for å skape en moderne og vellykket kundeservice i digitale kanaler.
Språket dere bruker påvirker kundenes oppfatning av dere. Et tydelig svar gjør det også lettere for mottakeren å ta til seg og reagere på informasjonen. Velskrevne svar i kundeservice øker altså kundetilfredsheten, minsker antallet oppfølgingsspørsmål og effektiviserer servicen. Dette kurset hjelper dere friske opp språkkunnskapene og lærer dere å møte kundene på en god måte.
Felles for alle kursene våre er at de hjelper dere å skape mer fornøyde kunder samtidig som dere opprettholder eller øker effektiviteten i kundeservicen.
Vi samarbeider tett med lokale og nordiske partnere. Sammen kan vi tilby opplæring og service innenfor hele kundeserviceområdet. Kontakt oss hvis dere har spesielle behov og ønsker!
Nytt år betyr nye trender, observasjoner og anbefalinger, også når det gjelder kundeservice. For å gi deg vårt syn på saken, ...
Les innlegg guider og materialer"Med dagens volum ville ikke Outlook ha fungert" Kila Möbler har siden oppstarten i 1978 spesialisert seg på hagemøbler og ...
Les innlegg kundehistorier40–60 % færre e-poster takket være Kundo Hemglass er selskapet som siden 1968 har spredt glass og glede rundt om i Sverige. ...
Les innlegg kundehistorierEn undersøkelse fra Feefo viser at hele 80% benytter seg av en FAQ i kundereisen, både før og etter kjøp. Den nye trenden er ...
Les innlegg kundobloggenSpråket dere bruker, påvirker kundenes oppfatning av dere. Et tydelig svar gjør det også lettere for mottakeren å ta til seg ...
Les innlegg event & kursKunder får stadig høyere forventninger til bedrifter de skal velge å handle av, og god kundeservice har aldri vært ...
Les innlegg guider og materialerCX expert Tanja Adell veileder deg gjennom det vanskelige temaet kundeopplevelse og hvordan du kan jobbe for å skape gode ...
Les innlegg guider og materialerEr det lenge siden du har gjort endringer i kundeserviceteamet? Er du sikker på at kundeserviceteamet har de nødvendige ...
Les innlegg kundobloggenFøler kundeserviceteamet ditt på psykologisk trygghet? Er det greit å ta opp vanskelige temaer og blir forslag lyttet til ...
Les innlegg kundobloggenCarlsberg er i dag et av Sveriges største bryggerier med flere kjente varemerker. Det store produksjonsanlegget ligger i ...
Les innlegg kundehistorier