FM Mattsson Mora Group
Den velkjente kranprodusenten FM Mattson Mora Group fra Dalarna i Sverige består idag av fire varemerker, og har med tiden ...
Les innlegg kundehistorierI tillegg til opplæring i produktene våre, tilbyr vi kurs innenfor etterspurte områder som vi vet er sentrale for å skape en moderne og vellykket kundeservice i digitale kanaler.
Språket dere bruker påvirker kundenes oppfatning av dere. Et tydelig svar gjør det også lettere for mottakeren å ta til seg og reagere på informasjonen. Velskrevne svar i kundeservice øker altså kundetilfredsheten, minsker antallet oppfølgingsspørsmål og effektiviserer servicen. Dette kurset hjelper dere friske opp språkkunnskapene og lærer dere å møte kundene på en god måte.
Felles for alle kursene våre er at de hjelper dere å skape mer fornøyde kunder samtidig som dere opprettholder eller øker effektiviteten i kundeservicen.
Vi samarbeider tett med lokale og nordiske partnere. Sammen kan vi tilby opplæring og service innenfor hele kundeserviceområdet. Kontakt oss hvis dere har spesielle behov og ønsker!
Den velkjente kranprodusenten FM Mattson Mora Group fra Dalarna i Sverige består idag av fire varemerker, og har med tiden ...
Les innlegg kundehistorierCustomer Experience, eller CX er et begrep som har blitt brukt stadig oftere de siste par årene. Men hva betyr det egentlig? ...
Les innlegg kundobloggenVi slipper nå til de første kundene som får teste Kundebarometeret, vårt nye verktøy som automatisk analyserer ...
Les innlegg kundobloggen