Kurs

Lær med Kundo

I tillegg til opplæring i produktene våre, tilbyr vi kurs innenfor etterspurte områder som vi vet er sentrale for å skape en moderne og vellykket kundeservice i digitale kanaler. 

Våre kurs

 
Kundeservice i verdensklasse med godt språk

Språket dere bruker påvirker kundenes oppfatning av dere. Et tydelig svar gjør det også lettere for mottakeren å ta til seg og reagere på informasjonen. Velskrevne svar i kundeservice øker altså kundetilfredsheten, minsker antallet oppfølgingsspørsmål og effektiviserer servicen. Dette kurset hjelper dere friske opp språkkunnskapene og lærer dere å møte kundene på en god måte.

Les mer

Felles for alle kursene våre er at de hjelper dere å skape mer fornøyde kunder samtidig som dere opprettholder eller øker effektiviteten i kundeservicen.

 
 

Vi samarbeider tett med lokale og nordiske partnere. Sammen kan vi tilby opplæring og service innenfor hele kundeserviceområdet. Kontakt oss hvis dere har spesielle behov og ønsker!

Oppdag mer fra Kundo

1 Lesingen min
Bilkollektivet

“Kundo har vært en del av digitaliseringsprosessen vår og et steg på veien til å forbedre kundeopplevelsen ved å ...

Les innlegg kundehistorier