Kurs

Lær med Kundo

I tillegg til opplæring i produktene våre, tilbyr vi kurs innenfor etterspurte områder som vi vet er sentrale for å skape en moderne og vellykket kundeservice i digitale kanaler. 

Våre kurs

 
Kundeservice i verdensklasse med godt språk

Språket dere bruker påvirker kundenes oppfatning av dere. Et tydelig svar gjør det også lettere for mottakeren å ta til seg og reagere på informasjonen. Velskrevne svar i kundeservice øker altså kundetilfredsheten, minsker antallet oppfølgingsspørsmål og effektiviserer servicen. Dette kurset hjelper dere friske opp språkkunnskapene og lærer dere å møte kundene på en god måte.

Les mer

Felles for alle kursene våre er at de hjelper dere å skape mer fornøyde kunder samtidig som dere opprettholder eller øker effektiviteten i kundeservicen.

 
 

Vi samarbeider tett med lokale og nordiske partnere. Sammen kan vi tilby opplæring og service innenfor hele kundeserviceområdet. Kontakt oss hvis dere har spesielle behov og ønsker!

Oppdag mer fra Kundo

4 Min lesning
Bilkollektivet

Sømløs medlemsopplevelse med Kundo Bilkollektivet er et non-profit samvirkeforetak som tilbyr sine medlemmer å dele bil. De ...

Les innlegg kundehistorier
1 Min lesning
Inrego

Inrego er selskapet som har som mål å forlenge livslengden på IT-produkter. Gjennom å kjøpe inn, renovere og selge ...

Les innlegg kundehistorier
4 Min lesning
Safedrive

“Vi kunne aldri gått tilbake, da måtte vi ha doblet bemanningen. Så mye mer effektive har vi blitt etter at vi begynte å ...

Les innlegg kundehistorier