Få verdifull innsikt i hva kundene synes om kundeservicen deres, og hvordan dere kan øke kundetilfredsheten ved hjelp av enkle kundeundersøkelser.
Finn ut hva kundene synes om kundeservicetjenesten deres, ved hjelp av enkle kundeundersøkelser via e-post og chat etter hver avsluttet sak. I kundeundersøkelsene våre får kundene mulighet til å sette karakter på opplevelsen og legge inn frivillige kommentarer.
Gjennom løpende tilbakemeldinger fra kundene deres får dere vite hva de synes er bra og hva som kan forbedres med kundeservicetjenestene deres. Disse innsiktene kan dere bruke til å videreutvikle virksomheten og øke kundetilfredsheten.
Kundeundersøkelser er en bra måte å samle inn feedback på som kan brukes til å løfte verdien av kundeservicetjenestene i organisasjonen deres og veilede kundeservicemedarbeiderne. Resultatene sammenstilles på både gruppe- og individnivå, og kan følges over tid for de ulike kanalene.