Frokostseminar: Optimaliser din kundeservice med hjelp av AI
Innhold Kundos produktsjef, Emil Stenström, vil guide deg gjennom seminaret og dekke følgende temaer:Kundos produktsjef, ...
Les innlegg event & kursKundos verktøy for digital kommunikasjon og support er enkle, smarte og brukervennlige. Med støtte for alle de digitale kommunikasjonskanalene samler dere alle innkommende spørsmål og saker på ett og samme sted. Bra for dere og bra for medlemmene deres.
Som en leverandør med sterk lokal tilstedeværelse er vi aldri langt borte fra kundene våre. Med et stort Customer Success-team sørger vi for at alle kundene våre får det maksimale ut av produktene sine.
Det er enkelt å komme i gang med Kundo. Vi hjelper dere ved oppstarten og sørger for at alle som skal jobbe i verktøyene, er komfortable med funksjonene før lanseringen. Siden Kundo er en skytjeneste, unngår dere også kompliserte installasjoner og oppdateringer.
Innhold Kundos produktsjef, Emil Stenström, vil guide deg gjennom seminaret og dekke følgende temaer:Kundos produktsjef, ...
Les innlegg event & kursHos Kundo er veldig stolte over å kunne presentere denne fyldige rapporten om kundeservicebransjen for 7. året på rad. ...
Les innlegg guider og materialerNytt år betyr nye trender, observasjoner og anbefalinger, også når det gjelder kundeservice. For å gi deg vårt syn på saken, ...
Les innlegg guider og materialer"Med dagens volum ville ikke Outlook ha fungert" Kila Möbler har siden oppstarten i 1978 spesialisert seg på hagemøbler og ...
Les innlegg kundehistorier40–60 % færre e-poster takket være Kundo Hemglass er selskapet som siden 1968 har spredt glass og glede rundt om i Sverige. ...
Les innlegg kundehistorierEn undersøkelse fra Feefo viser at hele 80% benytter seg av en FAQ i kundereisen, både før og etter kjøp. Den nye trenden er ...
Les innlegg kundobloggenKunder får stadig høyere forventninger til bedrifter de skal velge å handle av, og god kundeservice har aldri vært ...
Les innlegg guider og materialerEr det lenge siden du har gjort endringer i kundeserviceteamet? Er du sikker på at kundeserviceteamet har de nødvendige ...
Les innlegg kundobloggenFøler kundeserviceteamet ditt på psykologisk trygghet? Er det greit å ta opp vanskelige temaer og blir forslag lyttet til ...
Les innlegg kundobloggenCarlsberg er i dag et av Sveriges største bryggerier med flere kjente varemerker. Det store produksjonsanlegget ligger i ...
Les innlegg kundehistorierVi vet at det krever mer enn et godt system for å levere kundeservice i verdensklasse. Vi ønsker derfor å hjelpe dere å lykkes i alle deler av kundeservicen. Les mer om hele tilbudet vårt her!
For at dere skal få mest mulig ut av Kundos system, får dere tildelt en egen Success Manager som hjelpe dere å lykkes! I tillegg til å hjelpe til med oppstart og opplæring av hele teamet ditt, er deres Success Manager alltid tilgjengelig for å svare på spørsmål.
Som et supplement til systemet vårt, organiserer vi sammen med partnerne våre kurs om hvordan dere best møter kunden i de digitale kanalene. Vi har for eksempel kurs for kundeservice i chat og sosiale medier.
Hva er de nyeste funnene og trendene i bransjen? Hvordan jobber andre? Hos Kundo jobber vi hele tiden hardt for å hjelpe dere med å ta del i alle de spennende tingene som skjer i kundeservicebransjen. Vi gir dere råd, kunnskap og inspirasjon.