Kundo For Ideelle Organisasjoner

Enkle verktøy som samler alle kommunikasjonskanaler på ett sted

Kundos verktøy for digital kommunikasjon og support er enkle, smarte og brukervennlige. Med støtte for alle de digitale kommunikasjonskanalene samler dere alle innkommende spørsmål og saker på ett og samme sted. Bra for dere og bra for medlemmene deres.

Ideelle organisasjoner som bruker Kundo
barncancerfonden-1 lakareutangranser-1 plan

Fordeler med Kundo

 
Lokal leverandør

Som en leverandør med sterk lokal tilstedeværelse er vi aldri langt borte fra kundene våre. Med et stort Customer Success-team sørger vi for at alle kundene våre får det maksimale ut av produktene sine.

 
Rask oppstart

Det er enkelt å komme i gang med Kundo. Vi hjelper dere ved oppstarten og sørger for at alle som skal jobbe i verktøyene, er komfortable med funksjonene før lanseringen. Siden Kundo er en skytjeneste, unngår dere også kompliserte installasjoner og oppdateringer.

Mer materiale

3 Min lesning
Kila Möbler

"Med dagens volum ville ikke Outlook ha fungert" Kila Möbler har siden oppstarten i 1978 spesialisert seg på hagemøbler og ...

Les innlegg kundehistorier
3 Min lesning
Hemglass

40–60 % færre e-poster takket være Kundo Hemglass er selskapet som siden 1968 har spredt glass og glede rundt om i Sverige. ...

Les innlegg kundehistorier
1 Min lesning
Lytt til dine kunder

CX expert Tanja Adell veileder deg gjennom det vanskelige temaet kundeopplevelse og hvordan du kan jobbe for å skape gode ...

Les innlegg guider og materialer
1 Min lesning
Carlsberg Sverige

Carlsberg er i dag et av Sveriges største bryggerier med flere kjente varemerker. Det store produksjonsanlegget ligger i ...

Les innlegg kundehistorier

Mer enn en plattform

Vi vet at det krever mer enn et godt system for å levere kundeservice i verdensklasse. Vi ønsker derfor å hjelpe dere å lykkes i alle deler av kundeservicen. Les mer om hele tilbudet vårt her!

 

Personlig service

For at dere skal få mest mulig ut av Kundos system, får dere tildelt en egen Success Manager som hjelpe dere å lykkes! I tillegg til å hjelpe til med oppstart og opplæring av hele teamet ditt, er deres Success Manager alltid tilgjengelig for å svare på spørsmål.

Les mer om servicen vår
Kurs

Som et supplement til systemet vårt, organiserer vi sammen med partnerne våre kurs om hvordan dere best møter kunden i de digitale kanalene. Vi har for eksempel kurs for kundeservice i chat og sosiale medier.

Les mer om kursene våre
Ekspertise

Hva er de nyeste funnene og trendene i bransjen? Hvordan jobber andre? Hos Kundo jobber vi hele tiden hardt for å hjelpe dere med å ta del i alle de spennende tingene som skjer i kundeservicebransjen. Vi gir dere råd, kunnskap og inspirasjon.

Les mer om ekspertisen vår