1

Webinar 26/05

2021-05-03 Marthe Elise Fottland
 
 

Bli med på trendspaning med Bjarte Lyssand fra Customer Trends

Tid: Onsdag 26 mai kl. 08.30-09.30
Sted: Online

Teknologi og trender utvikler seg i en rasende fart, og selv om kundeservicebransjen kanskje ikke er kjent for å ligge i front i denne utviklingen, så er det mye spennende som skjer også her! I dette webinaret retter vi blikket mot det store utland for å se hva vi i Norge kan lære av de som ligger lengst fremme i utviklingen.

Denne gangen tar kundeserviceekspert Bjarte Lyssand fra Customer Trends deg gjennom de største trendene som gjelder i utlandet, samt hva vi kan lære av de. Bjarte har lang fartstid som leder i kundeserviceorganisasjoner i Norden, og tror på en fremtid hvor arbeidsfordelingen mellom maskin og menneske vil gjøre kundeservice bedre og mer spennende.

Vi går gjennom

  • Hva er de viktigste trendene i kundeservice globalt?
  • Hvordan vil disse trendene påvirke norsk kundeservice?
  • Hva kan vi lære av de virksomhetene som ligger helt i front på ulike områder?

Velkommen!

 
 
 
2021-05-03 Marthe Elise Fottland
 
 

 

Abonner på vårt nyhetsbrev for tips, inspirasjon og nyheter om kundeservice!