1

Webinar 27/04: Bli en kundeservicevinner

2021-04-07 Marthe Elise Fottland
 
 

Bli en kundeservicevinner - Lær fra de beste kundeserviceteamene

Tid: Tirsdag 27. april kl. 08.30-09.30

Sted: 
Online

Hvilke strategier bruker de mest fremgangsrike kundeservicelederne for å skape kundeservice i verdensklasse? I dette webinaret presenterer vi Kundos viktigste lærdommer fra arbeidet med et hundretalls kundeserviceorganisasjoner av ulike størrelser.

I de største selskapene finnes det ofte både budsjett, kapital og lang erfaring med å drive profesjonell kundeservice. For oss andre, til og med for organisasjoner med et titalls eller flere kundeservicemedarbeidere, handler det ofte fortsatt om å utvikle kundeservice’ rolle i organisasjonen, prioritere riktig, sette gode mål, og ikke minst å henge med i kundenes økende forventninger og nye trender innen både teknologi og kommunikasjon. 

I dette webinaret vil vi gi deg et overgripende bilde av suksessfaktorer vi har fanget opp gjennom årene. Du vil få et godt startpunkt og konkrete tips til hvordan skape en moderne, kundesentrisk og vinnende kundeserviceorganisasjon!

Varmt velkommen!

 

 
 
 
2021-04-07 Marthe Elise Fottland
 
 

 

Abonner på vårt nyhetsbrev for tips, inspirasjon og nyheter om kundeservice!