1

Webinar 14.09: Suksessfaktorer og annen lærdom fra kundeservice-Norge

2022-06-14 Simen Langseth
 
 

Tid: 14. Sep kl. 08:30 - 09:30 

Sted: Online 

Kickstart høsten med påfyll og inspirasjon! 14. September har vi gleden av å invitere til webinar med Kundo og ansvarlig for Kundeserviceprisen.no, Jan Sverre Reboli Paulsen som deler sine beste tips innen kundeservice.

Hvordan påvirker forankring i ledelsen og organisasjonens fokus på kundeservice opplevelsen til kunden? På hvilken måte er den interne bedriftskulturen viktig? Og hva gjør de beste aktørene i selve kundemøtet, som utmerker seg?

I dette webinaret vil vi sammen med Jan Sverre Reboli Paulsen prate om hvilke suksessfaktorer som går igjen hos de som er best i klassen på kundeservice. Jan Sverre har jobbet med salg, service og ledelse i over 30 år. Han har drevet 11 callcenter, jobbet med utvikling av ledere og kundebehandlere i en rekke bransjer og har hatt ansvaret for Kundeserviceprisen i 3 år. Dette har gitt Jan Sverre både innsikt og forståelse av kundeservice og gjort han lidenskapelig opptatt av at norske bedrifter skal skape gode kundeopplevelser for kundene sine.

Vi vil fokusere på følgende temaer; 

  • Hvilken rolle spiller ledelsen og bedriftsstrategien i hvor fornøyde kundene er, og
  • Hva gjør de som er best i selve kundemøtet, som utmerker seg

    Vi gleder oss til å se deg den 14. September!
 
 
 
2022-06-14 Simen Langseth
 
 

 

Abonner på vårt nyhetsbrev for tips, inspirasjon og nyheter om kundeservice!