1

Kurs 27.08: Kundeservice i verdensklasse med effektive tekster

 
2020-06-10 Marthe Elise Fottland
 
 

Vi er stolte av å kunne invitere til digitalt skrivekurs i samarbeid med NTB Arkitekst 

Hvordan svare kunden slik at det fjerner behov for oppfølgingsspørsmål, effektiviserer kundeservicen og øker kundetilfredsheten? I dette kurset viser vi hvordan godt språk og oversiktlig struktur hjelper deg med å møte kundene på en god måte. 

I dette kurset får du skrivetipsene du trenger for å kommunisere godt skriftlig. Gjennom eksempler fra sosiale medier, e-post og chat viser språkekspert Heidi Bunæs Eklund hva som kjennetegner en god tekst.

Meld deg på her!

Tid: 27 august kl. 09-12.
Sted: Digitalt kurs. Vi sender deg en link ved påmelding.

Kursinnhold
Kurset tar blant annet for seg disse temaene: 

  • Skriv tekster som gjør jobben sin og gir effekt!
  • Gjør teksten lett å lese med en tydelig struktur.
  • Velg ord som gir den effekten dere ønsker. 
  • Overlat lite til fantasien – slik gjør du setningen tydelig.
  • Vær på vakt mot språkfellene.

Etter kurset kommer du til å ha økt kunnskap om hva som kjennetegner god skriftlig kundekommunikasjon i digitale kanaler. Gjennom foredrag, diskusjon og arbeid med praktiske oppgaver får du klart for deg hva du allerede gjør bra, og hvordan tekstene dine kan bli bedre. 

Hvem passer kurset for?
Kurset retter seg mot deg som daglig har skriftlig kontakt med kunder, eller som jobber strategisk med kundeservice.

Pris
Ordinær pris: 2 500 kr. (OBS! Begrenset antall plasser).
Kunder av Kundo: 1 900 kr. (rabatten trekkes fra ved fakturering).

Om oss
Kurset er et samarbeid mellom Kundo og NTB Arkitekst. Kundo har gjennom mer enn 10 år hjulpet flere hundretalls kundeserviceorganisasjoner i å lykkes med kundeservice i digitale kanaler. NTB Arkitekst er den største og mest erfarne leverandøren av språktjenester i Norge. Kursholder Heidi Bunæs Eklund er en av gründerne av selskapet. Hun har over 15 års erfaring som kursholder og har kurset et tusentalls skribenter i å skrive klart og godt. 

Noe for deg? Meld deg på her!

 

 
 
 
2020-06-10 Marthe Elise Fottland
 
 
 

Abonner på vårt nyhetsbrev for tips, inspirasjon og nyheter om kundeservice!