1
Min lesning
Onsdag 31. mai kl 08.30-09.30
Les innlegg
event & kurs
1
Min lesning
Hos Kundo er veldig stolte over å kunne presentere denne fyldige rapporten om kundeservicebransjen for 7. året på rad. ...
Les innlegg
guider og materialer
1
Min lesning
Nytt år betyr nye trender, observasjoner og anbefalinger, også når det gjelder kundeservice. For å gi deg vårt syn på saken, ...
Les innlegg
guider og materialer
3
Min lesning
"Med dagens volum ville ikke Outlook ha fungert" Kila Möbler har siden oppstarten i 1978 spesialisert seg på hagemøbler og ...
Les innlegg
kundehistorier
3
Min lesning
40–60 % færre e-poster takket være Kundo Hemglass er selskapet som siden 1968 har spredt glass og glede rundt om i Sverige. ...
Les innlegg
kundehistorier
3
Min lesning
En undersøkelse fra Feefo viser at hele 80% benytter seg av en FAQ i kundereisen, både før og etter kjøp. Den nye trenden er ...
Les innlegg
kundobloggen
1
Min lesning
Kunder får stadig høyere forventninger til bedrifter de skal velge å handle av, og god kundeservice har aldri vært ...
Les innlegg
guider og materialer
1
Min lesning
CX expert Tanja Adell veileder deg gjennom det vanskelige temaet kundeopplevelse og hvordan du kan jobbe for å skape gode ...
Les innlegg
guider og materialer
1
Min lesning
I slutten av 2021 og starten av 2022 samlet vi data for den årlige kundeservicerapporten. Vi samlet inn ca 150 besvarelser ...
Les innlegg
guider og materialer
1
Min lesning
Det endelige målet for de fleste kundeserviceorganisasjoner er å gjøre kundene fornøyde. Noe som ikke alltid er det ...
Les innlegg
guider og materialer
1
Min lesning
Kundeservice og kundeservicebransjen har vært i en stor endring etter digitaliseringen som utvikler seg i rekordfart. Vi ser ...
Les innlegg
guider og materialer
1
Min lesning
Det å skape gode kundeopplevelser er blitt en veldig viktig del av organisasjoner da kundeforventninger og enkelheten i å ...
Les innlegg
guider og materialer
4
Min lesning
Er det lenge siden du har gjort endringer i kundeserviceteamet? Er du sikker på at kundeserviceteamet har de nødvendige ...
Les innlegg
kundobloggen
3
Min lesning
Føler kundeserviceteamet ditt på psykologisk trygghet? Er det greit å ta opp vanskelige temaer og blir forslag lyttet til ...
Les innlegg
kundobloggen
1
Min lesning
Høy kundetilfredshet er i dag essensielt for suksess, og grunnet et marked preget av stadig tøffere konkurranse mener vi ...
Les innlegg
guider og materialer
1
Min lesning
Carlsberg er i dag et av Sveriges største bryggerier med flere kjente varemerker. Det store produksjonsanlegget ligger i ...
Les innlegg
kundehistorier
1
Min lesning
Kundos Employee Net Promoter Score (eNPS) havner på 74 i år. Et enestående resultat, sier Head of People i Kundo, Jonatan ...
Les innlegg
kundobloggen
1
Min lesning
Med kontor i både Stockholm og Oslo, og på god vei inn i det finske markedet fortsetter Kundos ekspansjon i en rasende fart. ...
Les innlegg
kundobloggen
1
Min lesning
For sjette gang har vi i Kundo tatt temperaturen på kundeservicebransjen. Målet med undersøkelsen har vært å skaffe oss ...
Les innlegg
guider og materialer
2
Min lesning
Kjære Kundo-venn,
Les innlegg
kundobloggen
1
Min lesning
Les innlegg
kundobloggen
1
Min lesning
Nå tar vi temperaturen på kundeservicebransjen - dine svar er viktige! Svar på undersøkelsen.
Les innlegg
kundobloggen
2
Min lesning
Black Friday og julehandelen nærmer seg med stormskritt. Det er forventet at trykket på nettbutikkene kommer til å være høyt ...
Les innlegg
kundobloggen
1
Min lesning
Kundo blir mer komplett med Kundo Calls. Nå kan du håndtere telefonsamtaler i Kundo.
Les innlegg
kundobloggen
4
Min lesning
Sømløs medlemsopplevelse med Kundo Bilkollektivet er et non-profit samvirkeforetak som tilbyr sine medlemmer å dele bil. De ...
Les innlegg
kundehistorier
4
Min lesning
Et morsomt verktøy å jobbe i Inrego er selskapet som har som mål å forlenge livslengden på IT-produkter. Gjennom å kjøpe ...
Les innlegg
kundehistorier
4
Min lesning
“Vi kunne aldri gått tilbake, da måtte vi ha doblet bemanningen. Så mye mer effektive har vi blitt etter at vi begynte å ...
Les innlegg
kundehistorier
4
Min lesning
Med Chatassistenten får kundene et valg Vi har også fått veldig gode tilbakemeldinger fra kunder da de selv kan velge om ...
Les innlegg
kundehistorier
3
Min lesning
«Med Kundo Mail fikk vi helt nye forutsetninger for bedre samarbeid» Med 7000 ansatte bare i Sverige, stilles det høye krav ...
Les innlegg
kundehistorier
3
Min lesning
”Av alle vi så på, var Kundo helt klart enestående” Zinzino er det globale direktesalgsselskapet som har oppnådd stor ...
Les innlegg
kundehistorier
4
Min lesning
Exceline tar kundeservice til nye høyder med oversikt og kontroll i Kundo Mail Exceline er en markedsledende leverandør av ...
Les innlegg
kundehistorier