Slik bygger du et effektivt kundeserviceteam
Høy kundetilfredshet er i dag essensielt for suksess, og grunnet et marked preget av stadig tøffere konkurranse mener vi ...
Les innlegg guider og materialerTelefon er fortsatt den mest populære kanalen for kundeservice, noe som kommer tydelig frem i Kundeservicerapporten vår. Derfor har vi utviklet Kundo Calls, som gjør det mulig å håndtere telefonsamtaler direkte i Kundo.
Telefon fortsetter å være den mest populære kundeservicekanalen, år etter år. Med Kundo Calls kan du håndtere telefonsamtaler direkte i Kundos verktøy.
Med Kundo Calls kan du dra nytte av alle de smarte funktionene for samarbeid og oppfølging som allerede finnes i Kundo. Sørg for at ingen henvendelser faller mellom to stoler, og at alt som krever oppfølging tas hånd om av deg eller dine kolleger.
Nå blir Kundo et enda mer komplett verktøy! Med Kundo Calls håndterer du deres innkommende telefonsamtaler på samme måte og på samme sted som alle dine andre kundeservicekanaler.
Med statistikken i Kundo får dere et overordnet bilde av alle innkommende telefonsamtaler. Få et klart bilde av hva kundene lurer på og sammenlign deres ulike kundeservicekanaler med hverandre.
Høy kundetilfredshet er i dag essensielt for suksess, og grunnet et marked preget av stadig tøffere konkurranse mener vi ...
Les innlegg guider og materialerTid: 24. Mai kl. 08:30 - 09:15
Les innlegg event & kursCarlsberg er i dag et av Sveriges største bryggerier med flere kjente varemerker. Det store produksjonsanlegget ligger i ...
Les innlegg kundehistorierKundos Employee Net Promoter Score (eNPS) havner på 74 i år. Et enestående resultat, sier Head of People i Kundo, Jonatan ...
Les innlegg kundobloggenMed kontor i både Stockholm og Oslo, og på god vei inn i det finske markedet fortsetter Kundos ekspansjon i en rasende fart. ...
Les innlegg kundobloggenFor sjette gang har vi i Kundo tatt temperaturen på kundeservicebransjen. Målet med undersøkelsen har vært å skaffe oss ...
Les innlegg guider og materialerKjære Kundo-venn,
Les innlegg kundobloggenVi er stolt sponsor av Kundeservicedagene 2022 - Sees vi der?
Les innlegg event & kursKundeservice er relevant for de aller fleste bedrifter, og behovet for kundeservice kommer antakeligvis bare til å øke i ...
Les innlegg guider og materialerSømløs medlemsopplevelse med Kundo Bilkollektivet er et non-profit samvirkeforetak som tilbyr sine medlemmer å dele bil. De ...
Les innlegg kundehistorierEt morsomt verktøy å jobbe i Inrego er selskapet som har som mål å forlenge livslengden på IT-produkter. Gjennom å kjøpe ...
Les innlegg kundehistorierUtover opplæring i våre produkter tilbyr vi kurs og webinarer innenfor områder som vi vet er sentrale for å skape en moderne ...
Les innlegg event & kursVi vet at det krever mer enn et godt system for å levere kundeservice i verdensklasse. Vi ønsker derfor å hjelpe dere å lykkes i alle deler av kundeservicen. Les mer om hele tilbudet vårt her!
For at dere skal få mest mulig ut av Kundos system, får dere tildelt en egen Success Manager som hjelpe dere å lykkes! I tillegg til å hjelpe til med oppstart og opplæring av hele teamet ditt, er deres Success Manager alltid tilgjengelig for å svare på spørsmål.
Som et supplement til systemet vårt, organiserer vi sammen med partnerne våre kurs om hvordan dere best møter kunden i de digitale kanalene. Vi har for eksempel kurs for kundeservice i chat og sosiale medier.
Hva er de nyeste funnene og trendene i bransjen? Hvordan jobber andre? Hos Kundo jobber vi hele tiden hardt for å hjelpe dere med å ta del i alle de spennende tingene som skjer i kundeservicebransjen. Vi gir dere råd, kunnskap og inspirasjon.
Kundo tilbyr verktøy for alle digitale kundeservicekanaler. Her samles samtaler fra alle kanaler på samme sted for enkel oversikt og kontroll.
Smart og enkel kundechat på hjemmesiden deres.
Samarbeid i samme innboks.
Mer om Kundo Mail
Administrer kundeservicen på Facebook.
Tilgjengelig kundeservice hele døgnet.