Kundo Calls

Håndter innkommende telefonsamtaler direkte i Kundo

Telefon er fortsatt den mest populære kanalen for kundeservice, noe som kommer tydelig frem i Kundeservicerapporten vår. Derfor har vi utviklet Kundo Calls, som gjør det mulig å håndtere telefonsamtaler direkte i Kundo.

  • Enkelt og raskt å komme igang med å logge og tagge samtaler i Kundo
  • Smarte funksjoner for samarbeid, oppfølging og saksbehandling
  • Få tydelig statistikk over alle deres innkommende telefonsamtaler

Håndter den populære kundeservicekanalen

Telefon fortsetter å være den mest populære kundeservicekanalen, år etter år. Med Kundo Calls kan du håndtere telefonsamtaler direkte i Kundos verktøy.

 
 

Smarte funksjoner for samarbeid og oppfølging

Med Kundo Calls kan du dra nytte av alle de smarte funktionene for samarbeid og oppfølging som allerede finnes i Kundo. Sørg for at ingen henvendelser faller mellom to stoler, og at alt som krever oppfølging tas hånd om av deg eller dine kolleger. 

Alle kundeservicekanaler på ett og samme sted

Nå blir Kundo et enda mer komplett verktøy! Med Kundo Calls håndterer du deres innkommende telefonsamtaler på samme måte og på samme sted som alle dine andre kundeservicekanaler.

 
 

Avansert statistikk gir dere økt kunnskap om kundene deres

Med statistikken i Kundo får dere et overordnet bilde av alle innkommende telefonsamtaler.  Få et klart bilde av hva kundene lurer på og sammenlign deres ulike kundeservicekanaler med hverandre. 

hennig_olsen-3 safedrive (1) exceline (1) bilkollektivet (1) anker_studentbolig (1) heimstaden-1

Oppdag mer fra Kundo

4 Lesingen min
Bilkollektivet

Sømløs medlemsopplevelse med Kundo Bilkollektivet er et non-profit samvirkeforetak som tilbyr sine medlemmer å dele bil. De ...

Les innlegg kundehistorier
1 Lesingen min
Inrego

Inrego er selskapet som har som mål å forlenge livslengden på IT-produkter. Gjennom å kjøpe inn, renovere og selge ...

Les innlegg kundehistorier
4 Lesingen min
Safedrive

“Vi kunne aldri gått tilbake, da måtte vi ha doblet bemanningen. Så mye mer effektive har vi blitt etter at vi begynte å ...

Les innlegg kundehistorier

Hvorfor Kundo?

Vi vet at det krever mer enn et godt system for å levere kundeservice i verdensklasse. Vi ønsker derfor å hjelpe dere å lykkes i alle deler av kundeservicen. Les mer om hele tilbudet vårt her!

Personlig service

For at dere skal få mest mulig ut av Kundos system, får dere tildelt en egen Success Manager som hjelpe dere å lykkes! I tillegg til å hjelpe til med oppstart og opplæring av hele teamet ditt, er deres Success Manager alltid tilgjengelig for å svare på spørsmål.

Les mer om servicen vår
Kurs

Som et supplement til systemet vårt, organiserer vi sammen med partnerne våre kurs om hvordan dere best møter kunden i de digitale kanalene. Vi har for eksempel kurs for kundeservice i chat og sosiale medier.

Les mer om kursene våre
Ekspertise

Hva er de nyeste funnene og trendene i bransjen? Hvordan jobber andre? Hos Kundo jobber vi hele tiden hardt for å hjelpe dere med å ta del i alle de spennende tingene som skjer i kundeservicebransjen. Vi gir dere råd, kunnskap og inspirasjon.

Les mer om ekspertisen vår

Samle all digital kundeservice på ett og samme sted

Kundo tilbyr verktøy for alle digitale kundeservicekanaler. Her samles samtaler fra alle kanaler på samme sted for enkel oversikt og kontroll.








 

 

Kundo Chat

Smart og enkel kundechat på hjemmesiden deres

Mer om Kundo Chat
chat_ill_02.1a7e270caeb7

Kundo Mail

Samarbeid i samme innboks

Mer om Kundo Mail
mail_ill_02.a37f3436a65d

Kundo Social

Administrer kundeservicen på Facebook

Mer om Kundo Social
social_ill_02.6f7ec302c890

Kundo Forum

Tilgjengelig kundeservice hele døgnet

Mer om Kundo Forum
forum_ill_02.ac3665a58841 (1)

Kundo Knowledge

Samle spørsmål og svar i en kunnskapsbank

Mer om Kundo Knowledge
knowledge_ill_05.83e9c99595a7

Kundo Help Center

  • Èn vei inn til kundeservice
  • Enkel å oppdatere og endre
  • En naturlig del av hjemmesiden deres
Mer om Help Center
Rityta 8

Kundo Calls

  • Enkelt og raskt å komme igang med å logge og tagge samtaler i Kundo
  • Smarte funksjoner for samarbeid, oppfølging og saksbehandling
  • Få tydelig statistikk over alle deres innkommende telefonsamtaler
Calls-0-1