3 viktige fokusområder fra Kundeservicedagene
Er det lenge siden du har gjort endringer i kundeserviceteamet? Er du sikker på at kundeserviceteamet har de nødvendige ...
Les innlegget bloggFor sjette gang tar vi i Kundo temperaturen på kundeservicebransjen. Hvilke trender er det som gjelder og hvor er bransjen på vei? Denne gangen blir rapporten og undersøkelsen større og viktigere enn noen gang da vi ser på kundeservice i hele Norden!
Vi setter stor pris på om du tar deg 5-10 minutter til å svare på undersøkelsen vår. I begynnelsen av 2022 kommer vi deretter til å presentere funnene i en fyldig rapport bestående av innsikt, trender og andre interessante funn om status i kundeservicebransjen akkurat nå. Selvsagt blir du som har svart på undersøkelsen blant de første som får tilgang til rapporten og funnene.
På forhånd takk for hjelpen!
Er det lenge siden du har gjort endringer i kundeserviceteamet? Er du sikker på at kundeserviceteamet har de nødvendige ...
Les innlegget bloggFøler kundeserviceteamet ditt på psykologisk trygghet? Er det greit å ta opp vanskelige temaer og blir forslag lyttet til ...
Les innlegget bloggKundos Employee Net Promoter Score (eNPS) havner på 74 i år. Et enestående resultat, sier Head of People i Kundo, Jonatan ...
Les innlegget blogg