Hvordan velge riktig FAQ system?
En undersøkelse fra Feefo viser at hele 80% benytter seg av en FAQ i kundereisen, både før og etter kjøp. Den nye trenden er ...
Les innlegget bloggKundo Social er Kundos modul for en enklere og bedre kundeservice! Kundo Social er nemlig modulen som gjør det enkelt å håndtere spørsmål, kommentarer og meldinger i sosiale medier. Vi har valgt å utvikle Kundo Social fordi våre kunder etterlyser et enkelt verktøy for å håndtere kundeservice i sosiale medier. Det er ikke så rart, siden stadig flere kunder velger å ta kontakt med bedrifter og organisasjoner nettopp via sosiale medier. Dersom din bedrift finnes der, så forventer også kundene seg at de enkelt skal kunne kontakte dere der.
Hos mange bedrifter og organisasjoner er ansvaret for sosiale medier fordelt mellom ulike personer og avdelinger. Markedsføringsavdelingen kommuniserer allerede via sosiale medier, og for det fins det mange bra verktøy. Derimot fins det ofte ikke verktøy og rutiner for hvem som svarer på spørsmål og kommentarer, noe som ofte er et resultat av markedskommunikasjonen. Ofte kan ikke markedsføringsavdelingen svare, eller så får kundeservice kjempe med å holde oversikten over alle dialogene og hvor de fins, uten hjelp av eksterne verktøy. Dette, samtidig som konsumentenes forventning på raske svar i de sosiale kanalene øker. Les mer om hvor viktig sosial kundeservice er, og få noen konkrete tips på hvordan dere kan lykkes. Les vårt blogginnlegg Social kundeservice – tre ting å tenke på!
I Kundo Social kan dere se og håndtere alle meldinger, kommentarer og wallposts for de ulike sidene dere har på Facebook. Om dere allerede bruker Kundo, kjenner du sikker til de fleste av Kundos smarte funksjoner for samarbeid kollegaer imellom. Disse funksjonene fungerer akkurat like bra for Kundo Social. Dere ser med en gang om en kollega leser eller svarer på en kommentar. Dere kan tildele spørsmål til kollegaer, og markere de problemstillinger som må følges opp. Som første steg lanserer vi Kundo Social for integrasjon med sider på Facebook og Facebook Messenger. Deretter kommer vi til å fortsette med integrasjoner mot andre sosiale nettverk og applikasjoner.
Kundo Social er ikke bare et verktøy som enkelt kan kobles sammen med sosiale medier. Det er også veldig enkelt å bruke. Alt håndteres i samme, enkle dashborard som resten av Kundos moduler. Slik kan dere samle alle mail, chatter, sosiale medier, forum og kunnskapsbank i ett og samme system! Lær deg mer om Kundos system og moduler.
Vi vil se og prøve Kundo Social! Hva må vi gjøre? Bestill en gratis demo på kundo.no/social, så vi viser hvordan det fungerer :)
En undersøkelse fra Feefo viser at hele 80% benytter seg av en FAQ i kundereisen, både før og etter kjøp. Den nye trenden er ...
Les innlegget bloggEr det lenge siden du har gjort endringer i kundeserviceteamet? Er du sikker på at kundeserviceteamet har de nødvendige ...
Les innlegget bloggFøler kundeserviceteamet ditt på psykologisk trygghet? Er det greit å ta opp vanskelige temaer og blir forslag lyttet til ...
Les innlegget blogg