Kundo møter: Sandra Alenius
Enkelhet er nøkkelen til lojale og fornøyde kunder, i hvertfall om man skal tro kundeserviceveteranen Sandra Alenius. Etter ...
Les innlegg guider og materialerHos Kundo er veldig stolte over å kunne presentere denne fyldige rapporten om kundeservicebransjen for 7. året på rad. Som vanlig ønsket vi å finne ut hvilke trender og utfordringer som gjelder, hvordan bransjen utvikler seg samt hvordan kundeservice som funksjon prioriteres og verdsettes. Det ...
Enkelhet er nøkkelen til lojale og fornøyde kunder, i hvertfall om man skal tro kundeserviceveteranen Sandra Alenius. Etter ...
Les innlegg guider og materialerGod kundeservice er i dag essensielt for å være konkurransedyktig. Vi har samlet 10 av våre beste tips og råd som legger ...
Les innlegg guider og materialerÅ treffe rett blant alle digitale kundeserviceverktøy på dagens marked, kan være en krevende oppgave. For å hjelpe deg har ...
Les innlegg guider og materialerHva synes kundene deres egentlig om møtet med dere på kundeservice? Skal dere virkelig få et nøyaktig bilde, må dere følge ...
Les innlegg guider og materialerIgjen har vi på Kundo undersøkt hva som skjer i kundeservicebransjen! For tredje gang har vi spurt kundeservicesjefer, ...
Les innlegg guider og materialer