Kundeservicetrender for 2023
Nytt år betyr nye trender, observasjoner og anbefalinger, også når det gjelder kundeservice. For å gi deg vårt syn på saken, ...
Les innlegget guider og materialerEnkelhet er nøkkelen til lojale og fornøyde kunder, i hvertfall om man skal tro kundeserviceveteranen Sandra Alenius. Etter å ha vært innom de fleste store telekomselskap i Sverige, er Sandra nå ansvarlig for Customer Service and Delivery i Telia Sverige. Vi satte oss ned med Sandra for å høre hva hun synes om kundeservicebransjen, hvordan hun ser på sin rolle, og hva hun tenker om fremtiden.
I Kundos reportasjeserie om kundeservicesjefer - for kundeservicesjefer treffer vi ledere innen kundeservice. De diskuterer utfordringer, synet på kundeservice og så klart hva som gjorde at de en gang i tiden begynte å jobbe med nettopp kundeservice.
Nytt år betyr nye trender, observasjoner og anbefalinger, også når det gjelder kundeservice. For å gi deg vårt syn på saken, ...
Les innlegget guider og materialerKunder får stadig høyere forventninger til bedrifter de skal velge å handle av, og god kundeservice har aldri vært ...
Les innlegget guider og materialerCX expert Tanja Adell veileder deg gjennom det vanskelige temaet kundeopplevelse og hvordan du kan jobbe for å skape gode ...
Les innlegget guider og materialer