1 MIN LESING

Kundo møter: Fredrik Engzell

2020-04-30 Gustav Tranback
 
 

Det er seks år siden Fredrik Engzell ble kundeservicesjef i Coop Sverige. Med fire millioner medlemmer i databasen og over 10 000 innkommende kundehenvendelser i uken, er det mildt sagt mye å gjøre for Fredrik og teamet hans. Foruten om den del av kundeservicen som Coop har outsourcet, er det oftest mellom 70 og 90 medarbeidere som jobber med å svare medlemmene og kundene via e-post, telefon og i Kundo Forum. Men hvordan havnet Fredrik, som egentlig er siviløkonom, innen kundeservice?

I Kundos reportasjeserie om kundeservicesjefer - for kundeservicesjefer treffer vi ledere innen kundeservice. De diskuterer utfordringer, synet på kundeservice og så klart hva som gjorde at de en gang i tiden begynte å jobbe med nettopp kundeservice.

 
 
 
2020-04-30 Gustav Tranback
 
 

 

Abonner på vårt nyhetsbrev for tips, inspirasjon og nyheter om kundeservice!