Kundeservicetrender for 2023
Nytt år betyr nye trender, observasjoner og anbefalinger, også når det gjelder kundeservice. For å gi deg vårt syn på saken, ...
Les innlegget guider og materialerDet er seks år siden Fredrik Engzell ble kundeservicesjef i Coop Sverige. Med fire millioner medlemmer i databasen og over 10 000 innkommende kundehenvendelser i uken, er det mildt sagt mye å gjøre for Fredrik og teamet hans. Foruten om den del av kundeservicen som Coop har outsourcet, er det oftest mellom 70 og 90 medarbeidere som jobber med å svare medlemmene og kundene via e-post, telefon og i Kundo Forum. Men hvordan havnet Fredrik, som egentlig er siviløkonom, innen kundeservice?
I Kundos reportasjeserie om kundeservicesjefer - for kundeservicesjefer treffer vi ledere innen kundeservice. De diskuterer utfordringer, synet på kundeservice og så klart hva som gjorde at de en gang i tiden begynte å jobbe med nettopp kundeservice.
Nytt år betyr nye trender, observasjoner og anbefalinger, også når det gjelder kundeservice. For å gi deg vårt syn på saken, ...
Les innlegget guider og materialerKunder får stadig høyere forventninger til bedrifter de skal velge å handle av, og god kundeservice har aldri vært ...
Les innlegget guider og materialerCX expert Tanja Adell veileder deg gjennom det vanskelige temaet kundeopplevelse og hvordan du kan jobbe for å skape gode ...
Les innlegget guider og materialer