1 MIN LESING

Kundo møter: Fredrik Engzell

 
2020-04-30 Gustav Tranback
 
 

Det er seks år siden Fredrik Engzell ble kundeservicesjef på Coop Sverige. Med fire millioner medlemmer i databasen og over 10 000 innkommende kundekontakter i uken, fins det mye å gjøre for Fredrik og teamet hans. Foruten den del av kundeservicen som Coop har outsourcet, er det oftest mellom 70 og 90 medarbeidere som jobber med å svare medlemmene og kundene, via e-post, telefon og i Kundo Forum.

Men hvordan havnet Fredrik, som egentlig er siviløkonom, på kundeservice?

I Kundos reportasjeserie om kundeservicesjefer, for kundeservicesjefer, møter vi sjefer for kundeservice og diskuterer utfordringen, synet på kundeservice, og selvfølgelig hva som gjorde at de en gang i tiden begynte å jobbe med nettopp kundeservice.

 
 
 
2020-04-30 Gustav Tranback
 
 

 

Abonner på vårt nyhetsbrev for tips, inspirasjon og nyheter om kundeservice!