Kundeservice i Norden 2021
For femte gang har vi i Kundo tatt temperaturen på kundeservicebransjen. Målet med undersøkelsen har vært å få et ...
Les innlegget guider og materialerFor femte gang har vi i Kundo tatt temperaturen på kundeservicebransjen. Målet med undersøkelsen har vært å få et overordnet bilde av trender, tanker og visjoner innen kundeservice i Norden. I år har vi spurt godt over 100 kundeservicesjefer, kundeservicemedarbeidere, markedssjefer, bedriftsledere og lignende fra hele Norden, men med ekstra fokus på Norge og Sverige.
Vi ville blant annet finne ut:
Hvilke typer digitale systemer kundeserviceavdelinger benytter seg av
Hvordan AI-teknologi påvirker arbeidet
Hvordan kundeservice ser på kundetilfredshet
Kundeservice’ posisjon i organisasjonen
Hvordan kundeservice har blitt påvirket av Covid-19
Fremtiden for kundeservice i Norden
For femte gang har vi i Kundo tatt temperaturen på kundeservicebransjen. Målet med undersøkelsen har vært å få et ...
Les innlegget guider og materialer“Effektiv kundeservice”. Det er to ord som ofte henger sammen når vi snakker om kundeservice. At disse to ordene brukes så ...
Les innlegget guider og materialerSom følge av den pågående coronapandemien har mange av oss blitt tvunget til å jobbe hjemmefra, noe som oppleves som ...
Les innlegget guider og materialer