Kundeservicetrender for 2023
Nytt år betyr nye trender, observasjoner og anbefalinger, også når det gjelder kundeservice. For å gi deg vårt syn på saken, ...
Les innlegget guider og materialerFor femte gang har vi i Kundo tatt temperaturen på kundeservicebransjen. Målet med undersøkelsen har vært å få et overordnet bilde av trender, tanker og visjoner innen kundeservice i Norden. I år har vi spurt godt over 100 kundeservicesjefer, kundeservicemedarbeidere, markedssjefer, bedriftsledere og lignende fra hele Norden, men med ekstra fokus på Norge og Sverige.
Vi ville blant annet finne ut:
Hvilke typer digitale systemer kundeserviceavdelinger benytter seg av
Hvordan AI-teknologi påvirker arbeidet
Hvordan kundeservice ser på kundetilfredshet
Kundeservice’ posisjon i organisasjonen
Hvordan kundeservice har blitt påvirket av Covid-19
Fremtiden for kundeservice i Norden
Nytt år betyr nye trender, observasjoner og anbefalinger, også når det gjelder kundeservice. For å gi deg vårt syn på saken, ...
Les innlegget guider og materialerKunder får stadig høyere forventninger til bedrifter de skal velge å handle av, og god kundeservice har aldri vært ...
Les innlegget guider og materialerCX expert Tanja Adell veileder deg gjennom det vanskelige temaet kundeopplevelse og hvordan du kan jobbe for å skape gode ...
Les innlegget guider og materialer