Ekspertenes 5 spådommer om fremtidens kundeopplevelser
Kundeservice og kundeservicebransjen har vært i en stor endring og digitalisering som utvikler seg i rekordfart. Vi ser at ...
Les innlegget guider og materialerFor femte gang har vi i Kundo tatt temperaturen på kundeservicebransjen. Målet med undersøkelsen har vært å få et overordnet bilde av trender, tanker og visjoner innen kundeservice i Norden. I år har vi spurt godt over 100 kundeservicesjefer, kundeservicemedarbeidere, markedssjefer, bedriftsledere og lignende fra hele Norden, men med ekstra fokus på Norge og Sverige.
Vi ville blant annet finne ut:
Hvilke typer digitale systemer kundeserviceavdelinger benytter seg av
Hvordan AI-teknologi påvirker arbeidet
Hvordan kundeservice ser på kundetilfredshet
Kundeservice’ posisjon i organisasjonen
Hvordan kundeservice har blitt påvirket av Covid-19
Fremtiden for kundeservice i Norden
Kundeservice og kundeservicebransjen har vært i en stor endring og digitalisering som utvikler seg i rekordfart. Vi ser at ...
Les innlegget guider og materialerDet å skape gode kundeopplevelser er blitt en veldig viktig del av organisasjoner da kundeforventninger og enkelheten i å ...
Les innlegget guider og materialerHøy kundetilfredshet er i dag essensielt for suksess, og grunnet et marked preget av stadig tøffere konkurranse mener vi ...
Les innlegget guider og materialer