Slik bygger du et effektivt kundeserviceteam
Høy kundetilfredshet er i dag essensielt for suksess, og grunnet et marked preget av stadig tøffere konkurranse mener vi ...
Les innlegget guider og materialerKundeopplevelsen har utviklet seg til å bli en av de viktigste konkurransefortrinnene i dag. Så hvordan skaper man den absolutt beste kundeopplevelsen? Et godt sted å starte er å utnytte den utrolige mengden data som kundeserviceavdelingen allerede sitter på. Ved å ta beslutninger basert på innsamlet data, vil dere raskt kunne skape en kundeopplevelse i verdensklasse - skreddersydd for kundene og deres behov. I denne guiden gir vi deg våre beste tips til hvordan du gjør akkurat det.
God lesning!
Høy kundetilfredshet er i dag essensielt for suksess, og grunnet et marked preget av stadig tøffere konkurranse mener vi ...
Les innlegget guider og materialerFor sjette gang har vi i Kundo tatt temperaturen på kundeservicebransjen. Målet med undersøkelsen har vært å skaffe oss ...
Les innlegget guider og materialerKundeservice er relevant for de aller fleste bedrifter, og behovet for kundeservice kommer antakeligvis bare til å øke i ...
Les innlegget guider og materialer