1 MIN LESING

Chat med BankID for sikker identifisering

2021-03-23 Gustav Tranback
 
 

Noen ganger kan det være praktisk eller nødvendig at kunden din legitimerer seg for at kundeservice skal kunne ta henvendelser videre. Derfor har vi nå gjort det mulig å identifisere besøkere i chatten på en sikker måte ved hjelp av BankID.

Noen ganger må kundene legitimere seg for at kundeservicemedarbeiderne skal kunne hjelpe dem. BankID for identifisering har blitt mer populært og anses i dag for å være bransjestandard. Identifisering med BankID har lenge vært tilgjengelig for telefoni og nå er det altså mulig i chat også.

Kundo Chat med identifisering via BankIDlar identifiseringen skje sømløst når det trengs. Redaktøren eller kunden trenger altså ikke velge helt fra begynnelsen av om kunden skal legitimere seg eller ikke. I stedet kan redaktøren når som helst i løpet av samtalen sende en forespørsel til kunden om å legitimere seg.

Er du interessert i å høre mer om hvordan dere kan ta i bruk innlogging via BankID i chatten? Book en demo!

 

 

 
 
 
2021-03-23 Gustav Tranback
 
 
 

Abonner på vårt nyhetsbrev for tips, inspirasjon og nyheter om kundeservice!