Smart Replies hjelper deg med å generere raske og personlige svar til kundene dine ved hjelp av materialet i ditt Help Center eller interne kunnskapsbase. Du har selvfølgelig muligheten til å godkjenne eller redigere svaret ditt før det sendes.
Smart Suggestions lar AI analysere dine innkommende e-poster og foreslå passende guider og materiale fra ditt Help Center eller interne kunnskapsbase.
Våre AI-funksjoner er designet for å støtte kundeservicemedarbeidere, ikke å erstatte dem. De hjelper deg med å jobbe smart og forbedre kvaliteten på dine kundedialoger, samtidig som du har full kontroll over kundeopplevelsen.
Vi har samlet inn resultater fra to av våre kunder som var blant de første til å teste våre AI-funksjoner. Deres tilbakemeldinger viser at bruken av AI har resultert i en imponerende effektivisering av e-posthåndteringen med opptil 25 %.
Fastighetsbyrån - Sveriges ledende eiendomsmeglerfirma med over 1600 ansatte, har brukt AI-funksjonene i sin interne supportfunksjon for å assistere meglere med juridiske spørsmål. I løpet av testperioden har de sett at 25 % av de innkommende sakene nå kan matches med riktige guider i deres kunnskapsbase.
Equestrian Stockholm - En ledende e-handelsplattform innen ryttersport for rideklær og utstyr, har valgt å teste AI-funksjonene på sine fire språk (svensk, engelsk, tysk og nederlandsk) og knytte dem til eksisterende Help Centere som allerede blir brukt av deres kunder. De anslår at AI-funksjonene kan brukes til å besvare omtrent 10 % av deres innkommende spørsmål, og dette fungerer utmerket på alle språk.