KUNDO FOR BEDRIFTER

Få kontroll over kundeservicen og effektiviser arbeidet med smarte verktøy

Med Kundos smarte verktøy for digital kundeservice effektiviserer dere arbeidet samtidig som dere sikrer at dere ikke overser noen saker. Tydelig og god statistikk gjør at dere enkelt kan hente ut verdifull innsikt som er nyttig for hele bedriften.

Bedrifter som bruker Kundo
apoteket-1 arla-1 selecta

Fordeler med Kundo

 
Samler alt i ett system

I Kundo samler dere alle de digitale kundeservicekanalene på ett og samme sted. Dere slipper å håndtere mange ulike systemer som ikke fungerer sammen. I stedet kan dere sikre at alle kundeservicesakene finnes i det samme, enkle systemet.

 
Oppmuntrer til samarbeid

Kundos verktøy forenkler samarbeidet i teamet ditt. I det felles grensesnittet kan alle kundeservicemedarbeiderne jobbe samtidig, uten risiko for krasj eller for at noe skal bli oversett. Dere ser enkelt hvem som jobber med en sak, og når en sak er avsluttet.

Samle all digital kundeservice på ett og samme sted

Kundo tilbyr verktøy for alle digitale kundeservicekanaler. Her samles samtaler fra alle kanaler på samme sted for enkel oversikt og kontroll.






 

 

Kundo Chat

Smart og enkel kundechat på hjemmesiden deres

Mer om Kundo Chat
chat_ill_02.1a7e270caeb7

Kundo Mail

Samarbeid i samme innboks

Mer om Kundo Mail
mail_ill_02.a37f3436a65d

Kundo Social

Administrer kundeservicen på Facebook

Mer om Kundo Social
social_ill_02.6f7ec302c890

Kundo Forum

Tilgjengelig kundeservice hele døgnet

Mer om Kundo Forum
forum_ill_02.ac3665a58841 (1)

Kundo Knowledge

Samle spørsmål og svar i en kunnskapsbank

Mer om Kundo Knowledge
knowledge_ill_05.83e9c99595a7

Exceline tar kundeservice til nye høyder med Kundo Mail

"Med nærmere 2 000 mail til kundeservice i uken, ble det helt avgjørende for oss å ha et pålitelig og oversiktlig system. Med Kundo Mail fikk vi igjen oversikt og kontroll, i tillegg til at samarbeidet innad i teamet ble bedre."

- Rolf Aas

Les hele historien

65% færre spørsmål til kundeservice

"Forumet ble raskt veldig populært internt, ikke minst siden det frigjorde så mye, fortsetter Christina. De resurser vi sparer, kan vi legge på andre kvalitative prosjekt innenfor kundeservice."

- Christina Bröthlin

Les hele historien

Kundeservice er en viktig del av Byggfabrikens e-handel

"Vi innså at Kundo kunne tilby oss en helhetsløsning som skulle gjøre det enklere for oss å samle hele vår kommunikasjon i ett verktøy."

- Tomas Melinder

Les hele historien

Færre spørsmål til FOREX kundeservice med Kundo Forum

"Allerede etter ett kvartal kunne vi se en minskning på 15% i antall telefonsamtaler"

- Peter Claesson

Les hele historien

Kontroll og skalerbarhet i Auctionets kundeservice

"Å raskt kunne tildele et ærend til seg selv eller en kollega, gjør tydelig fordeling av arbeid og ansvar enkelt."

- Anna Nilsson

Les hele historien

Mer materiale

1 Lesingen min
FM Mattsson Mora Group

Den velkjente kranprodusenten FM Mattson Mora Group fra Dalarna i Sverige består idag av fire varemerker, og har med tiden ...

Les innlegg kundehistorier
1 Lesingen min
Kundeservice og CX

Customer Experience, eller CX er et begrep som har blitt brukt stadig oftere de siste par årene. Men hva betyr det egentlig? ...

Les innlegg kundobloggen

Hvorfor Kundo?

Vi vet at det krever mer enn et godt system for å levere kundeservice i verdensklasse. Vi ønsker derfor å hjelpe dere å lykkes i alle deler av kundeservicen. Les mer om hele tilbudet vårt her!

Personlig service

For at dere skal få mest mulig ut av Kundos system, får dere tildelt en egen Success Manager som hjelpe dere å lykkes! I tillegg til å hjelpe til med oppstart og opplæring av hele teamet ditt, er deres Success Manager alltid tilgjengelig for å svare på spørsmål.

Les mer om servicen vår
Kurs

Som et supplement til systemet vårt, organiserer vi sammen med partnerne våre kurs om hvordan dere best møter kunden i de digitale kanalene. Vi har for eksempel kurs for kundeservice i chat og sosiale medier.

Les mer om kursene våre
Ekspertise

Hva er de nyeste funnene og trendene i bransjen? Hvordan jobber andre? Hos Kundo jobber vi hele tiden hardt for å hjelpe dere med å ta del i alle de spennende tingene som skjer i kundeservicebransjen. Vi gir dere råd, kunnskap og inspirasjon.

Les mer om ekspertisen vår