Frokostseminar: Optimaliser din kundeservice med hjelp av AI
Innhold Kundos produktsjef, Emil Stenström, vil guide deg gjennom seminaret og dekke følgende temaer:Kundos produktsjef, ...
Les innlegg event & kursMed Kundos smarte verktøy for digital kundeservice effektiviserer dere arbeidet samtidig som dere sikrer at dere ikke overser noen saker. Tydelig og god statistikk gjør at dere enkelt kan hente ut verdifull innsikt som er nyttig for hele bedriften.
I Kundo samler dere alle de digitale kundeservicekanalene på ett og samme sted. Dere slipper å håndtere mange ulike systemer som ikke fungerer sammen. I stedet kan dere sikre at alle kundeservicesakene finnes i det samme, enkle systemet.
Kundos verktøy forenkler samarbeidet i teamet ditt. I det felles grensesnittet kan alle kundeservicemedarbeiderne jobbe samtidig, uten risiko for krasj eller for at noe skal bli oversett. Dere ser enkelt hvem som jobber med en sak, og når en sak er avsluttet.
Sømløs medlemsopplevelse med Kundo
“Kundo har vært en del av digitaliseringsprosessen vår og et steg på veien til å forbedre kundeopplevelsen ved å effektivisere prosesser og være tilgjengelig der kunden er.“
- Haakon Hals
Les hele historienExceline tar kundeservice til nye høyder med Kundo Mail
"Med nærmere 2 000 mail til kundeservice i uken, ble det helt avgjørende for oss å ha et pålitelig og oversiktlig system. Med Kundo Mail fikk vi igjen oversikt og kontroll, i tillegg til at samarbeidet innad i teamet ble bedre."
- Rolf Aas
Les hele historien65% færre spørsmål til kundeservice hos Arla
"Forumet ble raskt veldig populært internt, ikke minst siden det frigjorde så mye, fortsetter Christina. De resurser vi sparer, kan vi legge på andre kvalitative prosjekt innenfor kundeservice."
- Christina Bröthlin
Les hele historienKundeservice er en viktig del av Byggfabrikens e-handel
"Vi innså at Kundo kunne tilby oss en helhetsløsning som skulle gjøre det enklere for oss å samle hele vår kommunikasjon i ett verktøy."
- Tomas Melinder
Les hele historienFærre spørsmål til FOREX kundeservice med Kundo Forum
"Allerede etter ett kvartal kunne vi se en minskning på 15% i antall telefonsamtaler"
- Peter Claesson
Les hele historienKontroll og skalerbarhet i Auctionets kundeservice
"Å raskt kunne tildele et ærend til seg selv eller en kollega, gjør tydelig fordeling av arbeid og ansvar enkelt."
- Anna Nilsson
Les hele historienInnhold Kundos produktsjef, Emil Stenström, vil guide deg gjennom seminaret og dekke følgende temaer:Kundos produktsjef, ...
Les innlegg event & kursHos Kundo er veldig stolte over å kunne presentere denne fyldige rapporten om kundeservicebransjen for 7. året på rad. ...
Les innlegg guider og materialerNytt år betyr nye trender, observasjoner og anbefalinger, også når det gjelder kundeservice. For å gi deg vårt syn på saken, ...
Les innlegg guider og materialer"Med dagens volum ville ikke Outlook ha fungert" Kila Möbler har siden oppstarten i 1978 spesialisert seg på hagemøbler og ...
Les innlegg kundehistorier40–60 % færre e-poster takket være Kundo Hemglass er selskapet som siden 1968 har spredt glass og glede rundt om i Sverige. ...
Les innlegg kundehistorierEn undersøkelse fra Feefo viser at hele 80% benytter seg av en FAQ i kundereisen, både før og etter kjøp. Den nye trenden er ...
Les innlegg kundobloggenKunder får stadig høyere forventninger til bedrifter de skal velge å handle av, og god kundeservice har aldri vært ...
Les innlegg guider og materialerEr det lenge siden du har gjort endringer i kundeserviceteamet? Er du sikker på at kundeserviceteamet har de nødvendige ...
Les innlegg kundobloggenFøler kundeserviceteamet ditt på psykologisk trygghet? Er det greit å ta opp vanskelige temaer og blir forslag lyttet til ...
Les innlegg kundobloggenCarlsberg er i dag et av Sveriges største bryggerier med flere kjente varemerker. Det store produksjonsanlegget ligger i ...
Les innlegg kundehistorierVi vet at det krever mer enn et godt system for å levere kundeservice i verdensklasse. Vi ønsker derfor å hjelpe dere å lykkes i alle deler av kundeservicen. Les mer om hele tilbudet vårt her!
For at dere skal få mest mulig ut av Kundos system, får dere tildelt en egen Success Manager som hjelpe dere å lykkes! I tillegg til å hjelpe til med oppstart og opplæring av hele teamet ditt, er deres Success Manager alltid tilgjengelig for å svare på spørsmål.
Som et supplement til systemet vårt, organiserer vi sammen med partnerne våre kurs om hvordan dere best møter kunden i de digitale kanalene. Vi har for eksempel kurs for kundeservice i chat og sosiale medier.
Hva er de nyeste funnene og trendene i bransjen? Hvordan jobber andre? Hos Kundo jobber vi hele tiden hardt for å hjelpe dere med å ta del i alle de spennende tingene som skjer i kundeservicebransjen. Vi gir dere råd, kunnskap og inspirasjon.