Øvrige tjenester fra Kundo

Til sammen skaper våre hovedprodukter Forum, Mail, Chat, Knowledge og Social, samt øvrige tjenester en helthetsløsning som hjelper dere skape en bedre kundeservice.

Bestill en demo

Chatassistenten - et bedre alternativ til en chatbot

Effektiviser kundedialogen i chatten uten å gi avkall på det personlige møtet med kunden.

Les mer
 
 

Smidig saksbehandling

Med vårt saksbehandlingssystem håndterer dere enkelt innkommende spørsmål via e-post, chat, sosiale medier og spørsmålsforum. Verktøyet vårt gjør det også enkelt å publisere i kunnskapsbanken og FAQen deres.

Les mer

Helpdesk system som forbedrer kundservice

I Kundos helpdesk system håndterer dere enkelt inkommende spørsmål fra alle populære kanaler. Dere kan svare på spørsmål via mail, chat, Facebook eller spørsmål i deres spørsmålsforum. Kundos produkter gagner både kundservice og sluttkunden.

Les mer
 

Samle all digital kundeservice på ett og samme sted

Kundo tilbyr verktøy for alle digitale kundeservicekanaler. Her samles samtaler fra alle kanaler på samme sted for enkel oversikt og kontroll.






 

 

Kundo Forum

Tilgjengelig kundeservice hele døgnet

Mer om Kundo Forum
forum_ill_02.ac3665a58841 (1)

Kundo Mail

Samarbeid i samme innboks

Mer om Kundo Mail
mail_ill_02.a37f3436a65d

Kundo Chat

Smart og enkel kundechat på hjemmesiden deres

Mer om Kundo Chat
chat_ill_02.1a7e270caeb7

Kundo Knowledge

Samle spørsmål og svar i en kunnskapsbank

Mer om Kundo Knowledge
knowledge_ill_05.83e9c99595a7

Kundo Social

Administrer kundeservicen på Facebook

Mer om Kundo Social
social_ill_02.6f7ec302c890
lakareutangranser-1 sr-2 apoteket-1 barncancerfonden-1 arla-1 angelholm-1

Hvorfor Kundo?

Vi vet at det krever mer enn gode verktøy for å levere kundeservice i verdensklasse. Vi ønsker derfor å hjelpe dere å lykkes i alle deler av kundeservicen. Les mer om hele tilbudet vårt her!

Personlig service

For at dere skal få mest mulig ut av Kundos produkter, får dere tildelt en egen Success Manager som hjelpe dere å lykkes! I tillegg til å hjelpe til med oppstart og opplæring av hele teamet ditt, er Success Manager alltid tilgjengelig for å svare på spørsmål.

Les mer om servicen vår
Kurs

Som et supplement til produktene våre organiserer vi sammen med partnerne våre kurs om hvordan dere best møter kunden i de digitale kanalene. Vi har for eksempel kurs for kundeservice i chat og sosiale medier.

Les mer om kursene våre
Ekspertise

Hva er de nyeste funnene og trendene i bransjen? Hvordan jobber andre? Hos Kundo jobber vi hele tiden hardt for å hjelpe dere med å ta del i alle de spennende tingene som skjer i kundeservicebransjen. Vi gir dere råd, kunnskap og inspirasjon.

Les mer om ekspertisen vår

Mer materiale